Te koop: Honda CR 250 R Enduro

Quincy47

MF'er
19 sep 2004
91
0
Wijlre
CR 250 R Enduro uit 1991 met kenteken

20 uur geleden is vervangen:

- Alle lagers, van zowel het rijwielgedeelte als het blok.
- Voorvork gereviseerd
- Ketting en tandwielen
- Remschijf voor
- Uitlaat uitgedeukt
- Ufoplast handkappen met aluminium versteviging

De zuiger is ongeveer 5 uur oud.
De voorband is een Michelin Starcross MS3, achter een BF Goodrich. De voorband gaat nog lang mee, achter is ongeveer 50%.


Wat krijg je er nog meer bij?

- nieuwe Michelin S12 voorband
- gebruikte Kenda achterband
- setje handles
- Extra luchtfilter
- Olie

Vraagprijs 1300 euro

IMG_1302_small.jpg


IMG_1303_small.jpg


IMG_1305_small.jpg


IMG_1307_small.jpg
 
hoe is het met het blok heeft het de bekende koelwater vreet plekker of is dit niet het geval

meestal voor als bij het slakkenhuisje (koelpompje)

ps die oude crosser blijven altijd leuk om mee te knallen door een weiland waar het niet mag suc6 er mee
 
Het blok is goed in orde, moet ook wel want de helft van alle onderdelen is nieuw 8-)

Wat heet origineel op kenteken? Er zit een kenteken op dat klopt met de papieren, framenummer en alles. Oom agent vond het altijd prima, die maakte zich meer zorgen om de 10 liter 2-takt mix die ik op m'n rug had :+
 
Dus geen origineel kenteken. Wel een CR250 op kenteken of een XL500 ofzo? Als het een CR250 op kenteken is dan heb ik wel interesse.

Wat zijn die onderdelen die vervangen zijn en hoe lang is dat geleden?
 
Maak er dan gelijk 650 euro van dan bied je tenminste echt de helft.... :/

@ de verkoper, heb je nog antwoord op mijn vragen, heb wél serieus interesse.... (minimaal 4 cijfers :P )
 
Mij mag je schrappen als geinteresseerde ik heb vanmiddag een KDX250 uit 1994 gekocht.

Nog een gratis een tip: als je iets wilt verkopen en er mee adverteert zoals je hier doet is het wel handig als je ook in de gaten houdt of er mensen reageren.... :W
 
Rustig aan zeg, miss is de beste man wel even niet online vanwege familie verplichtingen, wat heel logisch rond deze tjid.

Kick voor deze mooie bike!

hoeveel KW op kenteken?
 
Eigenlijk wil ik hem niet eens verkopen :X

Allez... op de papieren staat het volgende:

Merk: WBH
Type: 250 M ENDURO
Cil inhoud: 249 cm3
Motormerk: HONDA
Vermogen: -
Datum eerste toelating/afgifte Nederland: 18-02-1991

De koper kan nog 2 minibikes gratis er bij krijgen, 1 mini-crosser en 1 mini-'racer' :+

IMG_0925_small.jpg


IMG_0996_small.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het blok is goed in orde, moet ook wel want de helft van alle onderdelen is nieuw 8-)

Wat heet origineel op kenteken? Er zit een kenteken op dat klopt met de papieren, framenummer en alles. Oom agent vond het altijd prima, die maakte zich meer zorgen om de 10 liter 2-takt mix die ik op m'n rug had :+

Is de motor nou wel of niet orgineel op kenteken?
Zo ja heb ik wel interesse , zo niet zoek ik verder.

Graag een serieus antwoord, mailen mag ook :

benny @ batwork .nl
 
Ik ben niet de eerste eigenaar ;) Wat hierboven staat is wat op de papieren staat, sinds 1991 dus dat zal wel goed zijn.
 
Voor 1200 mag die zo weg en krijg je alles er bij wat ik heb liggen. Voor 1000 kan ik hem niet weg doen, daarvoor heb ik er helaas te veel geld in gestoken om alles in orde te hebben.
 
Voor 1200 mag die zo weg en krijg je alles er bij wat ik heb liggen. Voor 1000 kan ik hem niet weg doen, daarvoor heb ik er helaas te veel geld in gestoken om alles in orde te hebben.

Ok, deal.

Ik weet niet of het postkantoor eventueel de Zaterdag middag geopend is?
Anders moet ik iets zien te regelen aangezien ik Zaterdagmorgen eigenlijk nog moet werken.
 
Net even gekeken en in Cadier En Keer (?) is het postkantoor tot 16:00 open.

Dus als je kan kan ik er Zaterdag wel om komen.
 
Ja dat is niet ver van hier. Anders in Maastricht of Heerlen is ook wel iets open. Ik zal zorgen dat ik zaterdag de hele dag vrij ben in ieder geval. Ik stuur je een e-mail met adres enz.
 
Laatst bewerkt:
Ok, deal.

Ik weet niet of het postkantoor eventueel de Zaterdag middag geopend is?
Anders moet ik iets zien te regelen aangezien ik Zaterdagmorgen eigenlijk nog moet werken.

Jij gaat voor die minibikes he :+
 
Die mini's zijn misschien wel cooler dan de grote :+ Kun je tenminste eens een highsidertje maken zonder iets te breken... want kwa gedrag zijn ze net als hun grote broertjes, vuilakken zijn het 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan