Te koop Honda Fireblade 1998

Arielaxed_NL

Die hard MF'er
4 jul 2006
557
48
Sneek
!!!!!!!Nieuwe prijs en nieuwe achterband, beide banden nu dus nieuw!!!!!!

Na twee jaar met zeer veel plezier op deze mooie SC33 te hebben gereden gaat hij nu in de verkoop. De motor heeft 919 cc en 135 pk. Het bouwjaar is 1998 wat zeker niet te zien is. De motor heeft altijd binnen in een verwarmde garage gestaan (zowel het laatste jaar bij mij, als bij de vorige eigenaar). De kilometerstand is 45.850.

De motor heeft de volgende extra’s;

Witte stads/dimlampen
Beide koplampen branden
Kleine knipperlichten voor/achter
Migg carbonuitlaat (zeer mooi geluid)
ABM voetstepjes
Extra buddyseat cover (in de juiste kleur mee gespoten)
Oranje velgstriping (voor en achter)
Smoke kuipruitje

Staat;

Band voor: Bridgestone BT016 95 % (!!!)
Band achter: Bridgestone BT016 99% (!!!!)
Ketting/Tandwielen: Goed.
Schijfremmen voor /achter: Goed
Accu in mei vervangen door een nieuw exemplaar

Ik verkoop de motor na deze korte periode omdat ik inmiddels geld heb gespaard voor de motor die ik al een tijd lang wilde hebben, ik zeg maar niet in deze advertentie welke dat is;)

De prijs voor deze mooie bike is niet: 3300,- Maar nu de absolute winterprijs: 2750,-!!



Foto-UVW4W8M7-D.jpg


Foto-46NUUCBX-D.jpg


P.S. De kleuren lijken op deze foto's (onderste vooral) een beetje bleek maar dat zijn ze absoluut niet!
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets, menig malen achteraan mogen rijden!

Arjen, succes met de verkoop.

En hopen dat je nu het licht ziet en een 2 cilinder koopt :+
 
hoi,
Ik heb even een vraagje. Zou je die buddyseat cover los willen verkopen? Ik heb de motor nl al maar wil graag een buddyseatcover hebben.
Ik hoor het wel.
groetjes Ageeth
 
hoi,
Ik heb even een vraagje. Zou je die buddyseat cover los willen verkopen? Ik heb de motor nl al maar wil graag een buddyseatcover hebben.
Ik hoor het wel.
groetjes Ageeth

Helaas doe ik alleen alles compleet weg.. Maar stuur mij toch stiekem maar een bod via de pm;)
 
He Arjen? gezien je 1986 in de titel en sneek, ben jij die gozer die nog bij pizzaria carisco gewerkt heeft, samen met Rienk, Frank, Derk etc? In onze 16 jarige periode zullen we maar zeggen.. alleen maar wheelies maken op die brommers zonder remmen van toen :D
 
Laatst bewerkt:
Hahah jaah indd!! Geniaal! Jij zit nu in Rotterdam zag ik? Heb je ook een bike?? Echt heel grappig! Klein motorwereldje ook weer! :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan