Te koop Honda VF400F Compleet of in onderdelen

Eaglebrink

Die hard MF'er
30 apr 2006
835
6
Nunspeet
Hier staat nog een VF400F die ik wou gaan opknappen tot Fighter :Y , maar zoals de meesten die aan projectjes beginnen heb ik niet de tijd om aan deze bike toe te komen ;( . Dus bij deze staat ie te koop.

Vf400f1.jpg


Edit: 1986, 87500 KM, start redelijk , maar blijft als ie warm is niet goed stationair lopen , maar dat zal komen omdat ie al meer dan 3 jaar stil heeft gestaan. Bike is trouwens geheel compleet en op de uitlaat na origineel. Vr pr ±€400,- Dan zit er ook een WPB bij.
 
Laatst bewerkt:
Extra piccie. Ja het zadel moet een nieuw dekkie op als je hem zo wilt bereiden , maar door mij zou dat toch gewijzigd worden. En inderdaad het is een lazer!
Vf400f2.jpg

 
Laatst bewerkt:
Leuk ding, ben alleen niet technisch genoeg om hem weer goed lopend te krijgen '(
 
Een vraagje: hoe is de staat van het blok op zich. Want mijn blok laat bij <gas geven en weer los> een ratelend geluid horen dat ik niet thuis kan brengen. (boven in het blok, maar de kleppen zijn het niet want die heb ik net gedaan en dat haalt niets uit :( )
Dus als het blok van jouw wel goed is, dan kan ik hem omzetten en heb ik gelijk reserve onderdelen! :P

Zou mij het werk van een complete blok-demontage schelen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan