te koop honda xl 600R 45pk ... opknapper!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

xl joep

Rookie
16 mrt 2006
9
0
heerlen
te koop:

opknapper!!!!
HONDA XL 600r , 45 pk 600 cc bj 1984 met kenteken, verlichting werkt niet en spuitwerk is heel slecht gedaan, motor is lopend gestald maar heefd imiddels al wel 1 jaar stil gestaan... voor info of foto's bellen/mailen naar 06-42256200 jboutens22@hotmail.com

mag voor 400 euro weg
 
Laatst bewerkt:
ik wil wel een foto plaatsen maar ik weet niet hoe ik deze kleiner kan krijgen dan de vereiste 100kb ik ben niet zo handig met copmutters vandaar .... maar voor mensen die een foto willen stuur ff een mailje en een foto is onderweg..
 
Dit is hem dus; Foto gehad van Joep.

full
 
haha, ik had echt wel gebeld. voordat ik mailde voor de foto's
Afspraak meteen gemaakt voor vrijdag. Maar toen ik net belde (als reactie op jouw post) kwam ik erachter dat het feest niet door ging...

Vindt het dan ook niet netjes hoe het is gegaan... maarja volgende keer beter.
Ik hoop dat jij er iig veel plezier van hebt!
 
Tja, iemand die met een paar dagen komt kijken, of iemand waarmee je direct een deal kan sluiten.
Partikuliere verkoopvoorwaarden zijn niet geregistreerd.
Kan mij het gevoel wel voorstellen overigens. ;)

Slotje dus. *O*
 
klopt, maar als iemand mij belt op maandag (oid) en hij wil vrijdag komen kijken dan zeg ik er altijd bij dat anderen binnen die tijd ook lang mogen komen. Wil je dat niet dan zal daar iets tegenover moeten staan.

Het maakt me niet zoveel uit dat hij verkocht is, maar het de verkoper wel kwalijk te nemen dat hij niet laat weten dat hij verkocht is terwijl hij nog een afspraak had staan. Mijn vader moet ook tijd vrijmaken , je plant er op.
Jmmr van de gang van zaken dus...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan