Te koop: Honda XR400R Supermotard (be)

Yvoman

MF'er
21 okt 2004
46
0
Gent
Honda XR400R Supermotard 3000€

bouwjaar '97
397cc, 18kW (klein rijb., doch power)
aangekocht in 2002
Zeer goede staat !!
O-RIMS velgen met Talon naven,
CDR ABSOLUTEPower uitlaat,
+ crosswielen
Ongevalvrij!
dringend geld hebben, aankoop Yamaha YFZ450 quad

€ 3.000

TEL: 09/221.90.25 of 0497/15.51.70
é-mail: yvovitch@hotmail.com
te Gent - België

FOTO
Yves
 
Laatst bewerkt:
Gaat dacht ik om deze fiets.

hondaxr400r.jpg
 
nog een http://img31.exs.cx/img31/9545/HondXR400R_laatstefoto.jpg (foto)
weet wat prijs/qualiteit wil zeggen...
(en als er 1 koopje is die niet misleid, ...)

goeienavond
Yves
 
Laatst bewerkt:
als u budget niet groot is voor een motard, en je wil er één, en 't moet een goeie zijn...
koop m dan :X ;)
Hij is echt in goede staat

0497/15.51.70
Yves
 
Laatst bewerkt:
:^

@ TS: hij bedoelt gewoon dat je motor verkeerd op de foto's staat, de andere kant had beter geweest.

zou het niet eerder zijn omdat chocoprinz verkeerd om op zen moto zit? want de foto's kwamen later dan baksteen zijn reactie

edit: vind de prijs toch wat hoog voor een 400cc die niet echt courant is, als je ff kijkt vind je voor die prijs al xr600's van dat bouwjaar in sm-trim
 
Laatst bewerkt:
ja, maar deze is met CDR A B S O L U T E Power uitlaat en de originele crossbanden (met tandwiel)
en het bouwjaar is in mijn geval wat relatief. Ik kocht hem in 2002 van een Honda verdeler die hem in privébezit verkocht. En hij had er zelf 3-4 keren mee gereden, vertelde hijzelf. Dus was ongeveer nieuw toen en was direct verkocht :)
 
Hij is mooi maar het geld niet waard. CRD spul of niet.
Je kan dan inderdaad een XR600 kopen voor dat geld.
 
Hij is mooi maar het geld niet waard. CRD spul of niet.
Je kan dan inderdaad een XR600 kopen voor dat geld.

Excusseer mij, maar jij kent mijn moto blijkbaar beter dan ik!
Je zou hem eens in werkelijkheid moeten zien, wat zeg je zegt.., berijden!
Hij blaast je zo weg en trilt je de grond in. bij wijze van spreke


Omgebouwd tot supermotard, CDR spul, crossbanden en perfecte motor & ik doe hem weg omwille van een aankoop atv quad. Ik denk dat dat genoeg argumenten zijn die DE VERKOOP staven! :( is 1.!(en lees dat vette nog maar eens goed)
2. nen XR600 aan € 3.000 kan U evengoed kosten van 4-500€ opzadelen na een maand als ge niet oplet, enzomeer (je weet of niet hoe dat gaat)

Ik garandeer dat je er in geen maaaaanden problemen mee zal hebben. Dat je hem als supermotard en als cross kunt gebruiken en dat de motor OPNIEUW in perfecte staat is.

Kom hem eens bekijken en post dan maar eens opnieuw.
 
domme baksteen....moet het niet als werkwoord gebruiken...
:? Mijn antwoord daarop had kunnen zijn:

"IK verstaat daar nu niets van, eh
Ik vraag U vriendelijk niet te reageren |( "


Maar ik wil niet onaardig overkomen, vandaar dat ik liever zeg: " wat bedoel je daarmee ???



Al heeft Relax |( Gifkikker het wel gesnapt.... ;)



Relax en iets snappen :Z
 
Excusseer mij, maar jij kent mijn moto blijkbaar beter dan ik!
Je zou hem eens in werkelijkheid moeten zien, wat zeg je zegt.., berijden!
Hij blaast je zo weg en trilt je de grond in. bij wijze van spreke


Omgebouwd tot supermotard, CDR spul, crossbanden en perfecte motor & ik doe hem weg omwille van een aankoop atv quad. Ik denk dat dat genoeg argumenten zijn die DE VERKOOP staven! :( is 1.!(en lees dat vette nog maar eens goed)
2. nen XR600 aan € 3.000 kan U evengoed kosten van 4-500€ opzadelen na een maand als ge niet oplet, enzomeer (je weet of niet hoe dat gaat)

Ik garandeer dat je er in geen maaaaanden problemen mee zal hebben. Dat je hem als supermotard en als cross kunt gebruiken en dat de motor OPNIEUW in perfecte staat is.

Kom hem eens bekijken en post dan maar eens opnieuw.


Rustig jongen. 't Is hier een forum, dwz er komt altijd commentaar :) . Als je dat niet wilt moet je'm hier niet posten...

;)
 
Rustig jongen. 't Is hier een forum, dwz er komt altijd commentaar :) . Als je dat niet wilt moet je'm hier niet posten...

;)

Ok, maar ik post terug!

:^ en het is nu eenmaal een feit dat je voor dat geld een 600 hebt.

AKKOORD!
maar mijn bike is gdmme 2 jaar gebruikt... voor € 3.000 € ??? in deze staat en met dergelijk kostelijk ombouw ???

ja, ga dan maar die 600 uit '96... voor € 3.000 met kosten volgende week en versletyen banden....


Als mijn prijs overdreven is, ben ik sinterklaas
3000 is NIET overdreven, want ik speel weldegelijk sinterklaas!

|(

Kijk en besef nog eens goed
of ga voor die 600
 
Ok, maar ik post terug!AKKOORD!
maar mijn bike is gdmme 2 jaar gebruikt... voor € 3.000 € ??? in deze staat en met dergelijk kostelijk ombouw ???

ja, ga dan maar die 600 uit '96... voor € 3.000 met kosten volgende week en versletyen banden....


Als mijn prijs overdreven is, ben ik sinterklaas
3000 is NIET overdreven, want ik speel weldegelijk sinterklaas!

|(

Kijk en besef nog eens goed
of ga voor die 600

laatste keer dat ik reageer, want merk dat je niet goed tegen commentaar kan.

van moto.2dehands.be , een xr600 , bouwjaar 99

Honda XR600 supermotard, motorisch perfect in orde, met speciale ALOOP tank/seat CR look, CRD en RINO uitlaat, NISSIN rem systeem, MORAD velgen, en dit alles is nog geen half jaar oud !!!
geen krasje te bespeuren !!!, zeeeeer betrouwbare moto !!! kom gerust eens zien!

6909203.jpg
 
HondXR400R_laatstefoto.jpg


laatste keer dat ik reageer, want merk dat je niet goed tegen commentaar kan.(Afbeelding)

neen, je zit ernaast. Ik kan simpelweg niet tegen ZWARTMAKERS |(
Hoeft toch helemaal niet. commentaar is goed, maar zwartmaken,
(terwijl hij in werkelijkheid die commentaar helemaal niet verdient)
Ik vind het dan maar normaal dat ik reageer. Vind je niet?

en inderdaad. laatste keer, jij! verkoop hem waar je hem hoort te verkopen...?
Ik zou ECHT wel eens de motoren willen vergelijken, want ik weet in WELKE STAAT de mijne reëel IS
en nog iets, de uwe is 5 jaar bereden, de mijne 2 ! en we verkopen beide aan 3.000 € ? daar zit iets scheef

Soit, er zal wel iemand inzien wat hij krijgt voor de prijs


PS: vergelijk zijn voorvork eens met de mijne ? Ik denk dat dat iets moet zeggen over de condities waarin ze beide verkeren.

Gegroet,
Yves
 
wat is de maat van de velgen die je er onder hebt zitten?
 
en nog een kleine opmerking.
Je koopt MIJ niet bij de moto
Je koopt de MOTO
Dus of ik nu tegen commentaar kan of niet...
De prijs blijft dezelfde en die is al een STUK VERLAAGD in het verleden,
omdat ik zo snel mogelijk, doch geen haast, m'n quad will bestellen

Yves
 
Terug
Bovenaan Onderaan