TE KOOP IRC PRO ( power slide control systeem)

blue falco

MF veteraan
20 mei 2004
1.950
141
noord holland
heren en dames,

ik heb hier nog een irc pro power slide systeem liggen inclusief benodigde sensoren.
het systeem is voor meerdere merken geschikt en heeft de navolgende functies;
TRACTION CONTROL ( instelbaar)
LAUNCH CONTROL
WHEELIE CONTROL
QUICKSHIFTER
PIT LIMITER

het zat op mijn vorige motor en de nieuwe eigenaar wilde het niet hebben.
ik heb het systeem net terug uit italie want er was een fabrieksinstelling niet
vrij gegeven en dit konden ze alleen op de fabriek doen tevens hebben ze het hele systeem nagekeken en voorzien van de laatste software update( mail verkeer als bewijsvoering aanwezig)het is een plug and play systeem . handleiding en hand held regelmodule om op het circuit nog wijzigingen te doen zitten er ook bij net zoals alle beugeltjes.

prijs 700 euro

gr

stefan
full
 
Laatst bewerkt:
leuk system, wat mag het kosten en je hebt het over plu&play dan is deze voor een type motor zeker?

mick,

het systeem is voor meerdere motoren te gebruiken.
honda,kawasaki,suzuki,mv,yamaha,ducati.

het heeft namelijk zijn eigen regelmodule en je connectie met de motor is alleen via de ontsteking ( net zoals een qs)

op wat voor motor wil je het inbouwen
 
goedemorgen,

ik zal maar even een prijs noemen voor het systeem want volgens mij hebben sommige het idee dat je dit voor een paar tientjes koopt.

de prijs is 750 euro

gr

stefan
 
Altijd handig een richtprijs vermelden...
Scheelt een hoop schijterij in je meelbox.

Succes ermee
 
Heb jij de quickshifter erbij dan? Kan het niet opmaken uit je advertentietekst.
QS zit er standaard in als functie namelijk, net als de overige die je noemt. Je moet dan wel de sensoren van IRC erbij hebben om het te kunnen gebruiken.

€825,- is incl Btw bij hun......
 
Laatst bewerkt:
Heb jij de quickshifter erbij dan? Kan het niet opmaken uit je advertentietekst.
QS zit er standaard in als functie namelijk, net als de overige die je noemt. Je moet dan wel de sensoren van IRC erbij hebben om het te kunnen gebruiken.

€825,- is incl Btw bij hun......

ja ik heb de quick shifter erbij. staat ook keurig in het lijstje
 
Heb jij de quickshifter erbij dan? Kan het niet opmaken uit je advertentietekst.


TRACTION CONTROL ( instelbaar)
LAUNCH CONTROL
WHEELIE CONTROL
QUICKSHIFTER
PIT LIMITER

Begrijpend lezen is en blijft een lastig iets :P
QS zit er standaard in als functie namelijk, net als de overige die je noemt. Je moet dan wel de sensoren van IRC erbij hebben om het te kunnen gebruiken.

€825,- is incl Btw bij hun......
 
Laatst bewerkt:
Begrijpend lezen, pff.

Schrijf dan dat de desbetreffende sensoren (hardware) erbij zitten.
Bovengenoemde zijn functies in de software (info van de IRC-website) dus geen hardware.
 
Begrijpend lezen, pff.

Schrijf dan dat de desbetreffende sensoren (hardware) erbij zitten.
Bovengenoemde zijn functies in de software (info van de IRC-website) dus geen hardware.

als een koper foto's wil kan hij die krijgen, ik ga natuurlijk geen dingen opnoemen die er niet op zitten :N

maar goed mensen die weten waar ze naar kijken en mij kennen weten dat ik geen slechte of incomplete spullen verkoop
 
Terug
Bovenaan Onderaan