Te koop Kawa fighter

Elnino

MF'er
27 aug 2005
246
0
Roosendaal
Te koop een Kawa ZXR750 Fighter van 1993.
In perfecte staat, zo rond de 39.000km gelopen.
Er zit een R1 raceseat op , stalen remleidingen, aluminium rem en koppelingspotje,BSM carbon bleirpijp,aluminium km teller en aluminum behuizing met controle lampjes.SV650 achterlicht,olietemp.meter in blok gezet in plaats van olievuldop.Vragen? Ik hoor het graag.
Motor rijd goed, geen problemenmee, heeft pas een beurd gehad, ketting en tandwielen zijn 4000km geleden vervangen.
full

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Ohh bedoel je dat, er zit een R1 raceseat op , stalen remleidingen, aluminium rem en koppelingspotje,BSM carbon bleirpijp,aluminium km teller en aluminum behuizing met controle lampjes.SV650 achterlicht,olietemp.meter in blok gezet in plaats van olievuldop.Vragen? Ik hoor het graag.
Motor rijd goed, geen problemenmee, heeft pas een beurd gehad, ketting en tandwielen zijn 4000km geleden vervangen.
 
Ohh bedoel je dat, er zit een R1 raceseat op , stalen remleidingen, aluminium rem en koppelingspotje,BSM carbon bleirpijp,aluminium km teller en aluminum behuizing met controle lampjes.SV650 achterlicht,olietemp.meter in blok gezet in plaats van olievuldop.Vragen? Ik hoor het graag.
Motor rijd goed, geen problemenmee, heeft pas een beurd gehad, ketting en tandwielen zijn 4000km geleden vervangen.

pcies ;)

en als je dat nou ook nog ff netjes in je startpost zet...
staat alles mooi overzichtelijk bij elkaar :9~
 

kan... zou het zelf zo doen:::



Kawa ZXR750 Fighter van 1993

Motor rijdt goed en zelf nooit geen problemen mee gehad... De motor heeft onlangs nog een grote beurt gehad...

In perfecte staat
KM-stand: ca. 39.000km
Kettingset: 4.000km geleden vervangen
Banden: goede staat


Modificaties:
- R1 raceseat
- Stalen remleidingen
- Aluminium rem
- Aluminiumkoppelingspotje
- BSM carbon bleirpijp
- Aluminium km teller en aluminum behuizing met controle lampjes
- SV650 achterlicht
- Olietemp.meter in blok gezet in plaats van olievuldop

[ foto's ]
[ foto's ]
[ foto's ]

Vragen? Ik hoor het graag.





:9
dit zijn btw geen subtiele schopjes meer, maar dis hooghouden _O-


:+
 
Nee geen nieuw project, ik stop helemaal met motorrijden, reed er nauwlijks of nooit meer op,als ik hem voor een redelijk bedrag verkocht krijg, weggeven kan je altijd maar dat doe ik niet, dan mag hij blijven.
Kees
 
Laatst bewerkt:
Nee geen nieuw project, ik stop helemaal met motorrijden, reed er nauwlijks of nooit meer op,als ik hem voor een redelijk bedrag verkocht krijg, weggeven kan je altijd maar dat doe ik niet, dan mag hij blijven.
Kees

jammer joh. Vandaar dat we elkaar nog nooit zijn tegengekomen.
Ik rijd ook niet heel veel, is voor mij gewoon hobby voor erbij zeg maar
ga je 17 september nog wel naar Streetfighterday ??
 
Ruilen??

verlaagd, nieuwe motor, veel nieuwe delen......

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/421138/dc6ddc055f5eebd7e5894ccbcdaa69bd (bus.jpg)​
 
kvin hem leuk, maar heb nog geen afstand gedaan van me gixxer...

Als jij nou een nieuw project zoekt *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan