Te koop: Kawa ZX6R 1998 zwart grijs paars

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mlies

MF veteraan
21 aug 2002
1.003
0
Arnhem
Hoi,

Te koop aangeboden: Kawa ZX6R uit 1998

- Km-stand: iets meer dan 20.000.
- Ik heb er nu een Laser-demper op zitten, origineel heb ik natuurlijk nog.
- Verder in prima conditie natuurlijk, maar de 20.000 km-beurt heeft hij nog
niet gehad. Verder wel netjes ieder jaar een beurt, bonnen heb ik nog.
- Er moeten nog nieuwe banden onder.

Op het carter zitten er een paar krasjes, verder onbeschadigd.

Leuk voor erbij voor de koper: Haynes manual. :}

Voor vragen, meer foto's, etc. neem svp contact me op via de mail.

Groetjes, Mlies

Bijlage: M4100002a.JPG
 
Voor de kenners.....het is de rechter :+

full
 
hey!

Tijdje geleden alweer. en dan moet ik lezen dat je hem weg wilt doen.. wil je een nieuwe of stop je er even helemaal mee?

Yur.
 
Heel mak prijsje voor een motor met een dagwaarde van 4200,- Denk dat je iemand er wel blij mee kan maken, ik ben al voorzien :)
 
Ha Yurrewn,

Goed gezien, da's de Triumph! :)

Hier alles goed, reden dat ik de motor kwijt wil is dat ik (ikdurfhetbijnaniettezeggen) een autootje wil. De redenen daarvoor zijn a) kanker geconstateerd bij mijn moeder '( , wil hoe dan ook snel bij haar kunnen zijn, weer of geen weer en b)...kinderwensje.... :X

Wil zeker wel weer een motor, ofwel -als de kinderwens slaagt- over een paar jaar, anders eerder.

Groetjes!! Mlies
 
ok, nou dat zijn twee hele plausibele redenen, geen twijfel..
Ik hoop dat wat het eerste betreft alles weer goed gaat komen endat ze er weer helemaal bovenop komt!

En kinderen.. tja, ook gewoon gaaf natuurlijk!

Ik heb mijn zx6r verkocht toen ikin mijn huis trok, nu zo'n 3 jaar geleden. in middels ben ik wel weer aan het uitkijken naar een fiets, en jij hebt nu precies dezelfde die ikdus had. ik heb dus zeker wel interesse. Ik moet alleen kijken of ik de financien goed kan krijgen..

Iig. een heerlijke fiets!
 
ik ben erg geinterreseerd!!!!
kan ik je mailen of zo

en waar ergens kan ik de motor bezichtigen?

ps misschien meer piccies voor mij

en heeft de motor weleens (ernstige schade gehad)...
 
ok, nou dat zijn twee hele plausibele redenen, geen twijfel..
Ik hoop dat wat het eerste betreft alles weer goed gaat komen endat ze er weer helemaal bovenop komt!

En kinderen.. tja, ook gewoon gaaf natuurlijk!

Ik heb mijn zx6r verkocht toen ikin mijn huis trok, nu zo'n 3 jaar geleden. in middels ben ik wel weer aan het uitkijken naar een fiets, en jij hebt nu precies dezelfde die ikdus had. ik heb dus zeker wel interesse. Ik moet alleen kijken of ik de financien goed kan krijgen..

Iig. een heerlijke fiets!

Hoi Yurrewn,

Ik hoop ook dat ze erboven op komt, heb wel alle vertrouwen maar er is nog best wel een lange weg te gaan. En nu kost het me bij kl*teweer een halve dag om bij haar te komen (lang leve het OV)...

Sja, kids. Ik zou er nooit aan beginnen, heb ik tot voor kort geroepen... hormonen hè? B|

Jij had toch een ZX6R van één jaar jonger, dacht ik? Jouwe was zilver met nog wat, die is volgens mij in 1999 uitgebracht, of zelfs 2000 (had je nou wel of geen 'brievenbus-Kawa'?). Maarre... thanks voor je interesse!
Financien bij elkaar sprokkelen is echt balen. Had ook nooit gedacht dat ik mijn Kwaakje te koop zou zetten... maar goed... so be it. '(

Groetjes, Mlies
 
Ik kan het niet laten om ook te reageren....

Erg mooie fiets en je vraagt er echt niet veel voor!!!

Die raak je vast snel kwijt. In ieder geval ook sterkte met je moeder!!!

Oh en toevallig weet ik dat Yurrewn precies dezelfde had als jij dus ook van 98 en in dezelfde kleur.... :]


@Yurrewn: Alles goed jongen? ;)
 
Ik kan het niet laten om ook te reageren....

Erg mooie fiets en je vraagt er echt niet veel voor!!!

Die raak je vast snel kwijt. In ieder geval ook sterkte met je moeder!!!

Oh en toevallig weet ik dat Yurrewn precies dezelfde had als jij dus ook van 98 en in dezelfde kleur.... :]


@Yurrewn: Alles goed jongen? ;)

Dankjewel!! Ik hoop het ook... (en ergens ook niet, maar dat ken je vast wel)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan