te koop kawa ZX7R

baka

MF veteraan
29 mrt 2002
8.280
2
Hoorn (Noord Holland)
Te koop

ZX7R uit 96 met 54.000km (is nog in gebruik,maar aangezien die pekel maar niet opdonderd amper nog op gereden.)

Met:
- Volledig akrapovic systeem, rvs voorbochten en titanium einddemper (met uitneembare DB killer)
- Dynojet kit
- Ontstekings vervroeger
- K&N luchtfilter
-118 pk/84Nm aan het wiel, uitdraai aanwezig, loopt loepzuiver en hard
- acumen alarm
- stalen remleidingen
- monoseat (originele achterkant aanwezig, in minder dan 10 min terug te bouwen)
- undertail
- echte carbon hugger
- kleine knippers
- darksmoke ruitje
- gepolijste velgen
- splinternieuwe nokkenasketting spanner
- altijd binnen gestaan en goed warm gereden als ik flink gas ging geven, nooit pekel gezien
- Achterband michelin pilot power 40%, maar je krijgt er een Bridgestone BT 021R (80%) bij.
- Voorband en kettingset nog geen 4000km oud, en aangezien ik hem ook gewoon als vervoermiddel gebruik amper slijtage.
- Grote beurt 12.000km geleden dus daar is hij wel onderhand weer aan toe
- moet weg ivm aanschaf ZX10R :}
- olieverbruik nul, dus hij is kerngezond

ZX7R, mooiste superbike ooit gemaakt *D .

E3000,-

P1140278.jpg

P9190206.jpg

P9190207.jpg

P9190209.jpg

P6110046.jpg

P6110055.jpg

P6110056.jpg
 
Laatst bewerkt:
erh nee sorry, 1/3 onder de vraagprijs is me wat té. zo wanhopig ben ik nog niet, de zx10r is nog niet eens ingevoerd en dat doe ik ook niet tot het voorjaar/zomer dus haast met verkopen heb ik ook niet.

bovendien las ik net in de krant dat de consumenten nog niets van de crisis merken :P
 
consumenten merken niks :Z

hier in t bedrijf een aantal banen op de tocht
overal banen op de tocht, als ze er al niet uitgeknikkerd zijn

consumenten merken niks nee :Z

volgens mij wel nette vraagprijs zo :+
 
Gaat dat bt021 bandje niet los weg? volgensmij heeft het namelijk geen meerwaarde voor deze mooie fiets O-) ;)
 
consumenten merken niks :Z

hier in t bedrijf een aantal banen op de tocht
overal banen op de tocht, als ze er al niet uitgeknikkerd zijn

consumenten merken niks nee :Z

volgens mij wel nette vraagprijs zo :+


he verperst het nou niet. ik merk het cker, kan veel minder uren krijgen om te werken. contract is 8 uur, en van bovenaf wordt er echt op de uurtjes gehamerd, dus ik kan tegenwoordig niet meer dan 3-4 dagen per week werken, waar ik voorheen op het rooster in kon vullen wat ik wilde...

band gaat neit los weg, staat beter als ie erbij zit aangezien de achterband al aardig heen is.
 
erh nee sorry, 1/3 onder de vraagprijs is me wat té. zo wanhopig ben ik nog niet, de zx10r is nog niet eens ingevoerd en dat doe ik ook niet tot het voorjaar/zomer dus haast met verkopen heb ik ook niet.

bovendien las ik net in de krant dat de consumenten nog niets van de crisis merken :P

Het was ook nog maar het 1ste bod ;-)
 
hij bevalt niet, hij is veels te betrouwbaar. :P

ik ben gewend de helft van de ritten met de anwb teruggesleept te worden. dat is dan ook de reden dat ik hem niet meer inruil tegen een TLR, die zijn zo zwaar om te duwen...
 
hij bevalt niet, hij is veels te betrouwbaar. :P

ik ben gewend de helft van de ritten met de anwb teruggesleept te worden. dat is dan ook de reden dat ik hem niet meer inruil tegen een TLR, die zijn zo zwaar om te duwen...

Je had hem natuurlijk ook gewoon in zijn neutraal kunnen zetten. :P
 
Je had hem natuurlijk ook gewoon in zijn neutraal kunnen zetten. :P


als de hele electronica uitgefikt si brand eht lichtje niet meer. dat is heerlijk aand e zx7r, geen injectie en computer bullshit, gewoon carbs en kabels. wat dat betreft hou ik mijn hart vast met de zx10r. weer allemaal electronica die alleen maar stuk kan gaan. dat had ik met de TLR zo gehad...
 
een goeie motor...?
als God een motorryder was, zou ie een FIREBLADE ryden!!!
large

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan