Te koop Kawa ZXR 750 (1994, 33.000km)

JudithR

MF'er
6 mei 2004
67
0
Zoetermeer
Mijn prachtige Kawasaki ZXR 750, Kawa-groen, 1994, weinig (33.100 km) gelopen.
Met Laser uitlaatdemper met bijbehorend geluid! In mei en juni van dit jaar nieuwe ketting en tandwielset plus grote beurt. O.a. nieuwe nokkenasketting en geleider, nieuw olie- en luchtfilter, carburateurs gereinigd, kleppen gesteld enz. Goede banden. Alle nota’s ter inzage. Ik doe 'm weg omdat ik wil overstappen naar een ....racefiets... zelf trappen dus...
Vraagprijs EU 3.750,-
Judith Ravelli, Zoetermeer; 06 - 45758796


groetjes Judith

full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb interesse en heb je gemaild en gebeld ( helaas voice-mail ).
Je mailde mij over een vervallen bod op MP..........Patrick is de naam ;)
 
Mijn prachtige Kawasaki ZXR 750, Kawa-groen, 1994, weinig (33.100 km) gelopen.
Met Laser uitlaatdemper met bijbehorend geluid! In mei en juni van dit jaar nieuwe ketting en tandwielset plus grote beurt. O.a. nieuwe nokkenasketting en geleider, nieuw olie- en luchtfilter, carburateurs gereinigd, kleppen gesteld enz. Goede banden. Alle nota’s ter inzage. Ik doe 'm weg omdat ik wil overstappen naar een ....racefiets... zelf trappen dus...
Vraagprijs EU 3.750,-
Judith Ravelli, Zoetermeer; 06 - 45758796


groetjes Judith

(Afbeelding)

Mooi ding!! Succes met de verkoop!
 
Zeker een cool ding, en met die beurt en alles erop en eraan wel de moeite waard om te gaan kijken. Patrick echt wat voor jouw, zon zxr is veel gaver dan een gsxr en ik spreek uit ervaring 8-)
Beetje jammer van die knipperlichten aan de voorkant maar goed dat kost niks om te vervangen. :W
 
Zeker wel wat voor mij, maar ik denk niet dat ze akkoord gaat met mijn bod :X Ik vind vraagprijs nogal flink als ik kijk naar zxr-en van dat bouwjaar. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar die van Spyke....die is toch € 1100,- goedkoper :?

Maar.....gaat ze akkoord met mijn bod dan issie zo gekocht. O-) ( zelfde woonplaats )
 
Mja kan er wat bij voorstellen, met een beetje zoeken kun je ze goedkoper krijgen maargoed beetje handelen en wie weet. Het ding ziet er namelijk wel eerlijk/goed uit dus als je wat van de prijs af kan krijgen heb je wel wat goeds lijkt me zo opt eerste gezicht.
 
Mja kan er wat bij voorstellen, met een beetje zoeken kun je ze goedkoper krijgen maargoed beetje handelen en wie weet. Het ding ziet er namelijk wel eerlijk/goed uit dus als je wat van de prijs af kan krijgen heb je wel wat goeds lijkt me zo opt eerste gezicht.


Eenzelfde prijs als die van Spyke zou redelijk zijn. Deze is een jaartje ouder en niet meer origineel. Ach....ik hoor het misschien nog wel van haar. Al heeft er al één overboden op MP. Als dat tenminste geen bod van een grappenmaker is :X
 
Eenzelfde prijs als die van Spyke zou redelijk zijn. Deze is een jaartje ouder en niet meer origineel. Ach....ik hoor het misschien nog wel van haar. Al heeft er al één overboden op MP. Als dat tenminste geen bod van een grappenmaker is :X


Als het wat wordt, Leuke kleur vriend...... enne, er staat een toertocht van +/- 1300 km op de planning, ga je mee :+

houd je me op de hoogte? groet thuis
 
Terug
Bovenaan Onderaan