Te Koop: Kawasaki GPX 600 R ---- Honda SLR 650

joehoe

MF'er
14 apr 2009
60
0
Ik heb nog 1 motor te koop staan. Kom gerust kijken en vraag maar raak!

Motor staat in Eerbeek (tussen Arnhem en Apeldoorn)

Kawasaki GPX 600 R uit 1993:

- Zit geen krasje op de motor, lak is als nieuw
- Iedeaal voor woon-werkverkeer en recreatief rijden
- Nieuwe originele banden, 450 km mee gereden
- Nieuwe tandwielen en ketting, 800 km mee gereden
- Heeft grote beurt gehad, 1 maand terug:
- Nieuwe bougies, accu, Olie ververst + alle andere vloeistoffen
- Originele boekjes zitter erbij + een origineel gereedschapsetje

KM = 37.000

Vraagprijs = € 1250
 
Laatst bewerkt:
Dan heb ik niks gezegd ;) Paar foto's misschien, helpt altijd wel O-)

Succes :)
 
jah ik heb alleen geen idee hoe ik die foto's erin krijg....
 
Voor de Honda vraag ik 1775 euro

Voor de Kawasaki vraag ik 1200 euro

Dit zijn uiterste prijzen
 
hoi, waar ergens woon je? Ik ge eigenlijk al een andere gpx 600r kopen, alleen die heeft wel wat krasjes en is uit 1991 (39.000 km) Tevens moet de voorband vervangen worden en ik weet niet precies wanneer de ketting ed. moeten.
Hoeveel heeft jouwe gelopen? hoe duur is een grote beurt met vervangen ketting, voorband etc.?
bedankt voor de info alvast
 
hoi, waar ergens woon je? Ik ge eigenlijk al een andere gpx 600r kopen, alleen die heeft wel wat krasjes en is uit 1991 (39.000 km) Tevens moet de voorband vervangen worden en ik weet niet precies wanneer de ketting ed. moeten.
Hoeveel heeft jouwe gelopen? hoe duur is een grote beurt met vervangen ketting, voorband etc.?
bedankt voor de info alvast
Ketting, tandwielen en voorband e.d. zit je denk toch wel rond de 300 euro om te vervangen...
 
ok, dank je voor de info. Ik had ook wel zoiets ingecalculeerd bij de aankoop, maar dit is natuurlijk ook een hele gave fiets. Maar als ik er bij mijn huidige deal ruim 300 optel, kom je op eenzelfde bedrag uit. En als je een deal maakt, is het natuurlijk wel zo vriendelijk om je eraan te houden. Zeker als het een goede is. Uiteraard zal er altijd ergens een betere deal mogelijk zijn :-P
 
De motor is in perfecte staat. Heeft altijd binnen gestaan en km stand is bijna 37 km.

Ik heb voor de grote beurt 255 euro betaald en de banden 380 euro (originele banden)

Voor vragen bel even 06-12273694 of nicole_165_24@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
hoi, waar ergens woon je? Ik ge eigenlijk al een andere gpx 600r kopen, alleen die heeft wel wat krasjes en is uit 1991 (39.000 km) Tevens moet de voorband vervangen worden en ik weet niet precies wanneer de ketting ed. moeten.
Hoeveel heeft jouwe gelopen? hoe duur is een grote beurt met vervangen ketting, voorband etc.?
bedankt voor de info alvast

De motor is in perfecte staat. Heeft altijd binnen gestaan en km stand is bijna 37 km.

Ik heb voor de grote beurt 255 euro betaald en de banden 380 euro (originele banden)

Voor vragen bel even 06-12273694 of nicole_165_24@hotmail.com
 
Bedankt voor het compliment in ieder geval haha
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan