Te Koop: Kawasaki GT550 uit 1984 voor knutselaar!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SRADdraaier

Die hard MF'er
20 feb 2005
323
0
Zwolle (Overijssel)
beste mensen

een tijd geleden heb ik mijn motorrijbewijs gehaald en om het te leren een oud beestje gekocht en een beetje opgeknapt, gespoten e.d is matig geworden, maar nou wil hij dus niet meer lopen (3 weken voor het laats nog lekker rond kunnen rijden), ben een leek motorisch gezien maar naar mijn idee moet een handig iemand zo de oorzaak weten en kunnen verhelpen.
hij start wel maar krijgt op een of andere manier niet de kracht waardoor hij gaat lopen volgens monteur is het,het schoonmaken van de carborateurs. en daarbij ben ik opzoek naar wat nieuwers meer in het sport segment, dus wil ik bij deze mijn GT verkopen, heb er een aantal dingen aan veranderd: (originele knipperlichten en achterlicht aanwezig achterspatbord niet.)

-voor en achter kleine knipperlichten €40,-
-nieuwe accu €40,-
-4 nieuwe bougies €18,-
-achterspatbord ingekort
-ander achterlicht (2 ronde achterlichten met kentekenplaathouder)€75,-
-voorzien van rev'it stickers
- kleur van de motor is zwart met over de tank en achterspatbord een oranje baan met een witte rand

totaal: €173,- aan nieuwe onderdelen

volgende gebreken

-kilometerteller/snelheidsmeter defect, toerenteller doet het wel
-carbs schoonmaken( schijnt het volgens motormonteur te zijn)
-uitlaatbochten voorzien van roest, maar niet doorgeroest

zal er verder eerlijk over zijn.

ik heb deze motor in friesland gekocht bij een particulier die hem nog te goed vondt als pekelmotor, de kilometerteller doet het dus niet, staat een stand op van ong. 32500 kilometer kan ik niet exact vertellen omdat ik de teller heb afgeplakt,
dus hoeveel hij nou echt heeft gelopen kan ik je ook niet vertellen.

heeft nog een zo goed als nieuwe voorband, achterband is ook nog goed

foto's hoop ik z.s.m erbij te zetten


edit: hij staat nu buiten sinds ik hem te koop heb aangeboden en er is verder niks meer aangedaan wat roestiger geworden hier en daar €100,- mag je hem meenemen.
vriendelijke groeten Jan

Ben een leek: misschien het beste als donor motor te gebruiken want hij geeft nu al helemaal geen kick meer



 
Laatst bewerkt:
hierbij de foto's
full
 
Laatst bewerkt:
Ik ben wel geintereseerd, maar het hangt vanaf waar je woont.
Ik kan nergens zwollywood in de routeplanner vinden :?
mvg
Stef
 
Hm, lijkt wel een beetje op mijn oude GT, inclusief het deukje in de tank :)

Niet toevallig in IJlst gekocht? In 2003?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan