Te Koop: Kawasaki LTD 454

Red Devil

MF veteraan
12 jun 2005
18.712
0
Amersfoort
Te Koop: Kawasaki LTD 454
bouwjaar 1986.
Kilometerstand 29845 miles.
Kleur Zwart.

HPIM0511.jpg


Motorisch in orde. Motor heeft in maart jl. nog een kleine beurt gehad.
Motor heeft buiten gestaan dus bezit wel een aantal roest plekken. Maar daar is de prijs dan ook weer naar.
Prijs: TEAB.

Interesse?? Doe eens een leuk bod!

HPIM0510.jpg

Voor de schuine kijkers onder ons:
HPIM0509.jpg

En de laatste:
HPIM0508.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft niet meer daan 454cc dus ik denk dat hij wel geschikt is voor de kleine rijbewijs! Exact weten doe ik het niet maar dacht dat je niet zwaarder dan 500cc mocht rijden dan!
 
Ik lees net dat het niet zwaarder dan 400cc zou mogen zijn dus volgens mij mag het niet. Nogmaals exact weet ik niet. misschien zijn er kenners onder ons die er meer verstand van hebben!
 
Nou voor zo'n bedrag had ik wel gezegd dat hij niets had gekost! Ik zat zo wie zo aan een bedrag te denken met 4 cijfers en niet met drie.
Oja een de eerste cijfer begint dan met een 1 en niet met een 0 voor de slimmere onder ons!
 
Nou voor zo'n bedrag had ik wel gezegd dat hij niets had gekost! Ik zat zo wie zo aan een bedrag te denken met 4 cijfers en niet met drie.
Oja een de eerste cijfer begint dan met een 1 en niet met een 0 voor de slimmere onder ons!
uit '86 met roest? ik geef je weinig kans. Heb voor mijn '85er ZONDER roest €500,- betaald. Is wel een lekker brommertje en leuk te verchoppen (zie ook chopper forum gedeelte). :Y
 
Dank je voor de tip! Ik zal hem op dat topic ook eens langs gooien. Als men hem namelijk weer orgineel wil maken hebben ze een nieuwe frame nodig!! Laat ik nu deze hebben met een motor erin die nog prima loopt ook!!
 
Ik denk dat je vraagprijs een utopie is (sorry hoor), ik heb mijn motor voor 650 euro gekocht en die is uit 1991. Suc6 met de verkoop.
 
Als je in het bezit bent van 2 huizen een mooie auto een 2 motors dan kan het best zijn dat er een Kawa tussen zit! Ik vind een bedrag van 4 cijfers een klein bedrag voor een motor! Tuurlijk zijn er goedkopere het is maar net wat de gek er voor geeft!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan