Te koop: Kawasaki Vulcan 750, bouwjaar 1989 !! low

Saks

MF'er
2 aug 2006
30
2
Dordrecht
Te koop: Kawasaki Vulcan 750, bouwjaar 1989 !! low budget chopper !!
km stand: 48.976 km
Voor de zelfbouwer, afbouwen of basis voor verdere verbouw.
Licht verbouwd maar meeste originele onderdelen en werkplaatshandboek inbegrepen, ook extra vorkolie, startmotor en nieuwe remblokken.
Hij heeft zo'n twee jaar stilgestaan maar daarvoor deed hij het nog perfect. Er moet nog het een en ander afgewerkt worden; remmen, electra, carbs afstellen...
Het is een complete motor dus geen extra essentiele onderdelen nodig.
Ook heb ik nog een sloopblok in onderdelen liggen.
Ik heb zelf geen tijd meer om hem af te bouwen ivm andere projecten.
Gaat weg t.e.a.b.
Ophalen in Dordrecht
full
 
Hallo

Heb je nog wat duidelijkere foto's ?
Zo ja wil je ze dan even mailen naar mij en vermeld
meteen even de prijs wat hij op moet brengen.

Alvast bedankt Zeldzame
 
ohhh die vind ik leuk!! :)
Ik ben wel erg geinteresseerd! wat voor prijs had je ongeveer in je hoofd? En loopt ie nu wel gewoon? Hmm wat een leuk ding! :)
 
Hij zou gewoon moeten lopen als er benzine in de tank gaat, een accu erin gaat en de electra klopt. Voordat ik alles uit elkaar haalde (tot op het kale frame) liep de motor gewoon en gebruikte ik 'm dagelijks. Op dit moment loopt hij dus niet omdat ik geen zin meer heb om er iets aan te doen.
Ik heb ook geen richtprijs in mijn hoofd als er een liefhebber wat leuks biedt en er nog wat moois van maakt ben ik tervreden.
Als je wilt komen kijken is dat ook prima.
 
is het nog mogelijk deze in originele staat terug te brengen met de onderdelen die daar nog liggen? Zo ja, dan heb ik er wel interesse bij!

Mail me aub ff op toyotijn78 @ home . nl Graag zou ik meerdere foto's willen ontvangen; de huidige zijn nogal overbelicht. Via mail graag ook nader te onderhandelen over de motor.

Groeten
martijn
 
richtprijs +/- €650,- (het blok is zo'n €500,- waard)
Tegenbod is altijd welkom
 
richtprijs +/- €650,- (het blok is zo'n €500,- waard)
Tegenbod is altijd welkom

mag ik een ovb-bod doen? :)
ik hoor als 't goed is vandaag van de motorzaak of t de moeite waard is mijn Shadowtje te laten maken (die is stuk '( ) en als dat niet zo is dan wil ik m verkopen en naar die van jou komen kijken! hmm, als ie wel gemaakt kan worden trouwens ook wel... kan ik binnenkort eens komen kijken? :)
 
Kijken kan altijd, de komende weken ook overdag, effe bellen (0786149573) of mailen is wel handig. Dit weekend ben ik out of town.
 
Terug
Bovenaan Onderaan