Te koop: Kawasaki Z750

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een paar foto's
full
 
Voor degene die willen weten wat dit machientje kost nadat hij gekeurd is voor de nederlandse weg:

Omschrijving Tabelbasis
Vraagprijs 4250
Afschrijvingspercentage 67 %
Bruto BPM 960
Te betalen BPM 317
Kenteken en registratiekosten 96
Totale prijs op kenteken 4663

En de keuring stelt ook niets voor, heb het hier al eens beschreven. FF bellen met de RDW, die hebben nu toch weinig te doen, en dezelfde week kun je dan terecht. Ze lopen even een rondje rond de motor, je betaald de BPM en het kenteken wordt je toegestuurd.
 
Voor degene die willen weten wat dit machientje kost nadat hij gekeurd is voor de nederlandse weg:

Omschrijving Tabelbasis
Vraagprijs 4250
Afschrijvingspercentage 67 %
Bruto BPM 960
Te betalen BPM 317
Kenteken en registratiekosten 96
Totale prijs op kenteken 4663

En de keuring stelt ook niets voor, heb het hier al eens beschreven. FF bellen met de RDW, die hebben nu toch weinig te doen, en dezelfde week kun je dan terecht. Ze lopen even een rondje rond de motor, je betaald de BPM en het kenteken wordt je toegestuurd.


Ja i.d.d. Sjaak, zo is het maar net!
Volgens mij is dit zeker niet te veel voor deze schitterende motorfiets.
De meeste mensen vragen zich altijd af: als het zo makkelijk is dat invoeren waarom doe je het dan zelf niet?
Ik ga de motor zowiezo verkopen en zolang deze niet op kenteken staat kost deze me niets extra! ;)

:W
 
Gezien de staat en de kilometerstand lijkt me dit zeker geen verkeerde prijs en dat invoeren stelt werkelijk niets voor. Het lijkt heel wat maar het is niets meer dan een normale apk bij een auto. Alleen nu doet de RDW het en de belastingdienst die in hetzelfde pand zit regelt de afhandeling van de BPM. Binnen een paar dagen heb je de papieren in huis en kun je knallen :]
 
Toch maak je het voor je toekomstige koper en dus jezelf aantrekkelijker als jij dit werk alvast doet en hem dus invoert.

Dessalnieteplus veel succes met de verkoop.
 
Gratis schopje dan maar, vind het een leuke fiets alleen jammer van het blauw... Waarom doe je hem weg?
 
Ja ik zou hem wel graag willen maar ben echt aan het wachten op bergingsruimte en anders moet ik hem weer zo ver weg stallen... Maar welke bijzondere motor mag dan wel blijven als de Z750 weg moet :/ btw. is dit jou laagste vraagprijs? of valt er nog wat vanaf te peuteren?
 
Ja ik zou hem wel graag willen maar ben echt aan het wachten op bergingsruimte en anders moet ik hem weer zo ver weg stallen... Maar welke bijzondere motor mag dan wel blijven als de Z750 weg moet :/ btw. is dit jou laagste vraagprijs? of valt er nog wat vanaf te peuteren?

Ja, valt nog wel over te praten maar verwacht geen honderden
Euro's korting. ;)
Ik zou zeggen: kom eens kijken!

Gr.
 
Hmmm... Waar is dat bezichtigen precies? en gezien hij nog geen plaat heeft kan er zeker niet op worden proef gereden, ofwel...
 
Welke beurten heeft de motor al gehad en is de onderhoudshistorie aanwezig bij de motor?
Eventuele opties? Staat van de banden? Andere details?

Verder mooie bike voor een mooie prijske.....alleen dat blauw :o ;)
 
Welke beurten heeft de motor al gehad en is de onderhoudshistorie aanwezig bij de motor?
Eventuele opties? Staat van de banden? Andere details?

Verder mooie bike voor een mooie prijske.....alleen dat blauw :o ;)

De rekeningen van de 1000 & 6000 km + boekje zijn aanwezig.
Banden e.d. in nieuwstaat (500km).
De motor verkeerd in nieuwstaat.
Bij verkoop wordt de motor zowiezo door mij voorzien van nieuwe (merk) olie + nieuw oliefilter.

Gr.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan