Te Koop Kawasaki ZX-6RR

Indorider

MF veteraan
22 dec 2003
1.603
2
Zwolle
Begin dit jaar heb ik een nieuwe Kawasaki ZX6-RR gekocht. De motor is een overjarig model uit 2004 en heb ik excl. BPM en excl. BTW aangeschaft. De motor heeft dus geen kenteken en is volledig omgebouwd naar circuitracer. Ik heb er dit jaar mee in de KNMV-Cup gereden.

Kawasaki ZX-6RR
2004 (1 jaar meegereden)
Kilometerstand +/- 3.900 km
Volledig Hyperpro afgeveerd (duurste serie met o.a. low en highspeed rebound)
Hyperpro stuurdemper
Licht en mooi gespoten kuipwerk
Grand Prix kuipruit
Race-zadel (carbon toplaag met schuim overtrokken)
Volledig Laser raceuitlaatsysteem met door Mile Pajic vervaardigde Cup-dbkiller
Aanpassing door Mile Pajic aan inlaatkanaal
Race/remschakelset (Mile Pajic)
Stalenremleidingen (voor en achter)
Opgelast dynamo- en koppelingdeksel (Mile Pajic)
Explosafe in tank
Aluminium crashprotectors
Diverse tandwielen
Motor is optimaal afgesteld door Mile Pajic (na elke racedag wordt setting nagelopen via computer)

Vraagprijs      € 6.000

De motor kan pas na de laatste race (1 oktober) worden overgenomen

De motor is ongetuned en mede daardoor uiterst betrouwbaar. Omdat de motor nog maar 1 jaar ervaring heeft en in een uitstekende staat verkeert staat hij garant voor nog vele jaren onbezorgd raceplezier.
full

Informatie via indorider@indorider.nl of 0528 278983
Extra foto’s staan op www.indorider.nl
 
Laatst bewerkt:
Hey my man, doe je hem weg, ik kom nog wel effe kijken de laatste keer dat je gaat rijden met de zx6rr 8-)

Al een idee wat ervoor weer komt ;) tevens een subtiel schopje

Ciao B. :W
 
Mooie bike! Wat komt ervoor in de plaats?? (beetje een retorisch vraagje ;) )
Ik wacht even af of er animo is voor deze motor..... groen heeft de voorkeur ;)
Hey my man, doe je hem weg, ik kom nog wel effe kijken de laatste keer dat je gaat rijden met de zx6rr 8-)

Al een idee wat ervoor weer komt ;) tevens een subtiel schopje

Ciao B. :W
Gezellig! Tot 1 oktober! 8-)
 
Gaan de wielen ook los weg toevallig? Heb hier een 2004 staan met 2 kromme velgen en nieuwe zijn onbetaalbaar...

Trouwens, € 6000 ex btw? Moet dat niet ex BPM zijn?
 
Gaan de wielen ook los weg toevallig? Heb hier een 2004 staan met 2 kromme velgen en nieuwe zijn onbetaalbaar...

Trouwens, € 6000 ex btw? Moet dat niet ex BPM zijn?

Het is een circuitmotor dus hij heeft nooit BPM betaald. Alleen voor voertuigen waar een kenteken voor moet worden aangevraagd, moet BPM worden betaald.
 
Gaan de wielen ook los weg toevallig? Heb hier een 2004 staan met 2 kromme velgen en nieuwe zijn onbetaalbaar...

Trouwens, € 6000 ex btw? Moet dat niet ex BPM zijn?

Wielen staat ook geregeld op eBay! Ik heb ze er ook vandaan...
 
Het is een circuitmotor dus hij heeft nooit BPM betaald. Alleen voor voertuigen waar een kenteken voor moet worden aangevraagd, moet BPM worden betaald.
Ja, dat snap ik. Mocht je hier dus een straatfiets van willen maken (wat voor reden dan ook :? ) moet je nog BPM betalen, dus deze prijs is ex BPM, want dat is er niet voor betaald.
Of is het zo dat deze fiets voor €7140,- weggaat? Dus 6000 ex BTW, zoals in de advertentie staat :)
 
Waarschijnlijk is deze motor op naam van een (eigen) zaak oid gekocht en daarom geen btw betaald , als hij nu overgenomen wordt door een partikulier moet er alsnog die btw betaald worden ofzo .... zoiets was het toch :? :? of zit ik gewoon dik uit me nek te lullen ?? :P
 
Waarschijnlijk is deze motor op naam van een (eigen) zaak oid gekocht en daarom geen btw betaald , als hij nu overgenomen wordt door een partikulier moet er alsnog die btw betaald worden ofzo .... zoiets was het toch :? :? of zit ik gewoon dik uit me nek te lullen ?? :P
Klopt!
Suc6 met de verkoop en welkom bij de club *O*

Wordt het mijn model of de nieuwste??
Bedankt!

Je gaat nu wel (net als op het circuit ;) ) heel snel. We zijn druk bezig om alles voor volgend jaar in te richten (met o.a. een aantal sponsors) en het lijkt er inderdaad op dat het een DIKKE nieuwe groene gaat worden 8-)
 
Gaan de wielen ook los weg toevallig? Heb hier een 2004 staan met 2 kromme velgen en nieuwe zijn onbetaalbaar...

Trouwens, € 6000 ex btw? Moet dat niet ex BPM zijn?
In principe wil ik de wielen ook wel los verkopen maar wil daar dan pas na de laatste race over beslissen.

Mocht iemand interesse hebben voor de motor en over de verkoopprijs/constructie willen 'praten' dan geef ik de voorkeur aan mailverkeer via indorider@indorider.nl :)
 
Ik heb nog wel wat kuipen enzo maar die wil ik graag bij de verkoop doen (als extraatje ;) )
 
Aha maar heb op 1 Okt. van Mile al een set gekocht :)
Dat kan ik me opeens herinneren :)

De motor staat nog steeds te koop overigens. Heb hem de laatste racedag tijdens de kwalificaties nog een keer neergelegd maar gekeken naar de snelheid erg veel geluk gehad. Zelfde dag nog wel geraced en gewonnen (in groep B ;) ) en nadien is de motor ook optisch weer helemaal in topconditie gebracht! Doe eens een bod per mail of beter.... kom eens langs als je in de race bent voor een goede betrouwbare jonge racer!
 
droomfiets alleen momenteel ff buiten mijn budget!

Als je hem in maart nog hebt en ik nog nix anders heb dan is het wellicht wel haalbaar maar ik hoop voor je dat je hem dan al kwijt bent!
 
Terug
Bovenaan Onderaan