Te Koop: Kawasaki ZX10R '04

Status
Niet open voor verdere reacties.
O o o o zit nog steeds in twijvel of mn 6r weg gaat, want de opvolger wordt een 10.... heb nu nog wel plezier... Maar tja tja tja tja.

Deze 10 komt wel erg in de aanmerking voor mij verlanglijst *D

Gedoe is dan ook nog dat de 1 eerst de deur uit moet.

Ik hou het allemaal goed in de gaten (serieus interesse, als mn zx6 weg is)

reserveren kan ook ;)
 
reserveren kan ook ;)

Naja er staat er zat te koop, dat is het probleem niet (hoewel die van jou sowieso erg goed eruit ziet :) ) maar weet nog niet zeker of ik al wel genoeg heb van mn huidige motor... Of nu een 10 halen of nog een seizoen rijden (heb hem namelijk nog geen jaar)

Als ik eruit ben, en de 10 in zicht begint te komen, sta ik vooraan ;)
 
Naja er staat er zat te koop, dat is het probleem niet (hoewel die van jou sowieso erg goed eruit ziet :) ) maar weet nog niet zeker of ik al wel genoeg heb van mn huidige motor... Of nu een 10 halen of nog een seizoen rijden (heb hem namelijk nog geen jaar)

Als ik eruit ben, en de 10 in zicht begint te komen, sta ik vooraan ;)

Goeie keus hoor. Heb ook een 636 gehad en een 10 is even net wat meer plezier!

tevens schoppie O-)
 
whhahahahhaa, ja wel goedste been ja.
Wat zijn jouw plannen eigenlijk voor volgend jaar
 
nou volgend weekend is de laatste wedstrijd.en dan zet ik mijn fiets te koop,en wacht ik even af of ik een nieuwe motor krijg of ik zelf een nieuwe ga kopen.
Maar zoals het er nu uitziet rij ik volgend jaar in het onk,welke klasse daar zijn we het nog niet over eens.
 
O o o, wassie nu maar 8500 en ZWART dan zou je er rond januari er vanaf zijn! :Y
Voorlopig wordt het nog steeds invoeren via duitsland ben ik bang... -O-
 
nou volgend weekend is de laatste wedstrijd.en dan zet ik mijn fiets te koop,en wacht ik even af of ik een nieuwe motor krijg of ik zelf een nieuwe ga kopen.
Maar zoals het er nu uitziet rij ik volgend jaar in het onk,welke klasse daar zijn we het nog niet over eens.

Doe je goed Richard. Nieuwe krijgen? Ik help je hopen!
Onk pas je wel in thuis, cker met de progressie die je heb doorgemaakt!

Zie je dit jaar nog wel een 1:49 er riden ;)
 
wat een vette motor man :} kheb net m'n eigen verkocht dus op zoek naar iets nieuws....

Ik denk er nog even over na
 
Laatst bewerkt:
Nosco hier:

Moe je niet te lang over nadenken... deze 10 ziet er in het echt nog veel mooier uit :9
Echt fraaie machine.. en een lekkere powerrrrrrrr :9 :] en laten we wel zijn, 8500 voor een ZX10 :? das echt niet veel geld! En dat incl. die 12.000km beurt :o
 
Laatst bewerkt:
Kan je jezelf niet even van die foto's afhalen? Volgens mij schrikt dat mogelijke kopers af :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan