Te Koop Kawasaki ZX10R 2004

Eerst je 12 wegdoen, vanwege de vele fanmail uit Leeuwarden, en dan overgaan op een 10? :+

Ik voorspel evenzoveel zo niet nog meer post, indien je die rechterhand niet in bedwang kunt houden. Maar 't bloed kruipt waar.....

Het is wel een supermooie bloedsnelle fiets, nog maar een kickje.


maar hij is zo moooooooi :---)
 
hij staat er nog steeds hoor ;)

Ik heb er ook wel intresse in, maar als hij net zoveel verbruikt als mijn zx12r, houd het op :--)

Maar ik ben heel serieus in deze, ik heb 7000 euro, en me zx12r hoop ik ook nog ergens tussen de 5000 a 6000 voor te krijgen, dus dan heb ik de financieeen rond....

wil ook eigenlijk niks anders dan een kawa anyway...

Ik weet alleen niet wanneer ik die zx12r kwijt ben, dus ik weet ook niet tot hoelang jij kan wachten ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er ook wel intresse in, maar als hij net zoveel verbruikt als mijn zx12r, houd het op :--)

Maar ik ben heel serieus in deze, ik heb 7000 euro, en me zx12r hoop ik ook nog ergens tussen de 5000 a 6000 voor te krijgen, dus dan heb ik de financieeen rond....

wil ook eigenlijk niks anders dan een kawa anyway...

Ik weet alleen niet wanneer ik die zx12r kwijt ben, dus ik weet ook niet tot hoelang jij kan wachten ;)


nou ik weet wel dat hij niet 1 op een emmer loopt ;)
anders eens een kawa dealer bellen , wat hun bevindigen zijn :)

ja en hoe lang ik kan wachten , ja dat weet ik niet , volgende week ofzo :+
 
Op MP heb je trouwens flinke concurrentie van degene die direct onder je staat, zag ik. -O-

Nog een kick dan maar, want ik ken deze fiets toevallig. :)
 
Geweldige kawa :} ...... kom op jongens dat is geen geld voor deze monster.

Het is dat ik mijn 03 zx6r nog heb anders had ik deze graag willen hebben.
Zo'n ZX10-R lijkt me machtig maar ik heb nog steeds veel plezier met mijn 636.

Success met de verkoop.
 
Pfff... voor zoiets wil ik wel weer op een viercylinder stappen. Wat een geweldige fiets!
Deze is echt af.. :9~
 
deze loopt tussen de 1 op 12 en 1: 16.. ik had er zo een en net ingeruild bij de dealerd voor meer pleuross..........
 
nou ik heb nog steeds intresse, dus als ie er over 1 of 2 maanden nog steeds is koop ik hem.

De bank doet moeilijk om het feit dat ik bij een nieuwe werkgever ga werken vanaf 3 maart, en doen dus moeilijk om een krediet verstrekking :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan