Te Koop Kawasaki ZX10R 2004

:9~

Wat een plaatje :Y

Toch wel de mooiste 10 als je mij vraagt! :9
 
Laatst bewerkt:
Valt me wel op dat elke keer als boer zoekt vrouw op de tv is geweest, je reacties krijgt op je John Deere.... :W








:+
 
Tja tja, hij is wel helemaal af maar zoek eigenlijk een zwarte... bovendien staat mijn zwarte 636 nog op MP... Maar kijk toch wel erg vaak even hier ;)
 
Tja tja, hij is wel helemaal af maar zoek eigenlijk een zwarte... bovendien staat mijn zwarte 636 nog op MP... Maar kijk toch wel erg vaak even hier ;)
Ga is wat doen op je stage man.
kzit zelf ook op stage atm
Groene zijn sneller en deze slaat alles :}
 
Laatst bewerkt:
Tja, hij is wel bruut maarja, nog even in dubio. Weet niet wat ik van de kleur moet vinden....
Groen is "de" kawasaki kleur!!
En dan kun je wel gaan zeiken dat zwart mooier is... maar zwart is niet mooier maar universeler en meer doorsnee. Wil jij bij de kudde horen? Je koopt een zx10r om je te onderscheide van de rest! Bovendien staat wit op groen ook dik oké.
Besides kun je nog keer gaan zoeken naar zwarte kappen, maar deze 10 voor deze prijs... zul je echt ZELDEN tegenkomen.


*Een gericht op het topic, dit is serieus een koopje... Balen dat ik gewoon het geld niet kan ophoesten*
 
Laatst bewerkt:
Kick voor deze prachtfiets!

Het is dat ik me eigen motor nog niet verkocht heb anders had ik hem zonder na te denken opgehaald:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan