Te koop: Kawasaki ZX10R (april 2005)

HHmmm , eerst een jaar in de schuur laten roesten en nu 2x per dag kicken .
Als ik niet beter wist zou ik denken dat je er van af moest. :X
 
Shit happens. Ik neem aan dat je een mooi monster gekocht hebt. Veel rijplezier ermee.

Mijn motor moet overigens niet weg... Maar het gevraagde bedrag moet ik er minimaal voor hebben.... anders gaat ie echt niet de deur uit.

Groet,
Paul :W
 
Ja oke maar bij motorport was hij 2000 duurder daarom ben ik verder gaan kijken heb nu een zwarte uit 2005 het is inderdaad een monster ,maar succes met de verkoop ik kan hem wel aanraden hoor een 10 hij is echt onwijs ,en de prijs is ook goed
Shit happens. Ik neem aan dat je een mooi monster gekocht hebt. Veel rijplezier ermee.

Mijn motor moet overigens niet weg... Maar het gevraagde bedrag moet ik er minimaal voor hebben.... anders gaat ie echt niet de deur uit.

Groet,
Paul :W
:W :W :W :W :W :W
 
Er heeft echt niemand interesse lijkt wel.

Toch te bang voor zo'n PK monster?? ;)
 
mmmm 5000 euro in een jaar afschrijven met zeer weinig km op de teller. Ik zal toch echt niet zakken...

Ach ja, wellicht dat er toch iemand interesse heeft.... en de centjes.... :W
 
dat weet je vantevoren als je een nieuwe motor binnen een jaar verkoopt ;)
Prijs van accesoires kijkt men ook niet naar. Waarschijnlijk als je die los verkoopt en de motor wat goedkoper zet, heb je uiteindelijk meer dan je nu vraagt.

(eigen ervaring met motor verkopen begin dit jaar)
 
Thanks.... hij hoeft niet perse weg... dus ik wacht nog wel even... en anders ga ik zelf weer :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan