Te koop: Kawasaki zx6-r 2004 (25 kw)

Vette fiets hoor!! Succes met de verkoop...

Vooral de kleur is mooi!! Lijkt een beetje veel op de mijne
 
@YouriVLD en @@p bedankt voor de reacties :)

hij is idd nog steeds niet verkocht :N -O- krijg wel mailtjes voor onderdelen enzo maar verkoop m'n motor niet in stukjes :+ als ie tegen eind februari niet verkocht is zal ik em maar aan de dealer overlaten :X
 
Ik vind em zeker mooi, prijs is goed, maar niet voor een belg want "wij nederlanders" moeten nog 1000E afdragen aan onze regering. Dat maakt deze motor 1000E te duur... :N
 
Ik vind em zeker mooi, prijs is goed, maar niet voor een belg want "wij nederlanders" moeten nog 1000E afdragen aan onze regering. Dat maakt deze motor 1000E te duur... :N

merci, ja prijs is gewoon gemiddelde vraagprijs die ik hier bij ons zie, maar het is en blijft een vraagprijs... :)

1000 euro? is dat dan de bpm dat jullie betalen? of hoe zit dat?
 
Klopt, die moeten wij extra afdragen, erg jammer, het is zoveel omdat jou motor uit 2004 komt, komt ie uit 200 dan is het slechts 300E. Maar voor ons is t dus een slechte deal.
 
SHIT SHIT SHIT waarom is deze blauw WAAROM !!!!

Anders was deze hoogstwaarschijnlijk nu verkocht geweest aan MIJ |( |( ;(

DD zoekt een zwarte!

schopje
 
Laatst bewerkt:
merci voor de schopjes :} *O*

heeft vandaag nog iemand gebeld voor de moto :) :Y ging vanavond terugbellen aangezien enkel m'n moeder thuis was en zij niet echt veel van motoren afweet :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan