Te koop: Kawasaki zx6-r 2004 (25 kw)

TrAcer ZX6-R

MF veteraan
24 mei 2005
1.588
0
Temse, Belgie
De kawa staat te koop :/

kopietje van kapaza.be

Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen

standaard Kawasaki zx6-r model 2004, kleur blauw, 13700 km

motorvermogen 25kw

Datum eerste inschrijving: 28/02/2005

Steeds onderhoud gehad bij officiele dealer: 6000km en 10000km (onderhoudsboekje aanwezig)

extra: coverseat

Vraagprijs: 6500 €

Dit is een VRAAGprijs!! steeds bespreekbaar


foto's

zspg77.jpg


339uki9.jpg
 
Jammer dat die niet groen is, en in 25 kw uitvoering. Anders had ik even een mailtje gestuurd. ;)

Kawasaki in blauwe kleuren moeten verboden worden. Ik wil alleen groene Kawasaki's zien. :(
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat die niet groen is, en in 25 kw uitvoering. Anders had ik even een mailtje gestuurd. ;)

Kawasaki in blauwe kleuren moeten verboden worden. Ik wil alleen groene Kawasaki's zien. :(

hij staat op papier 25kw ;) motor staat gewoon volvermogen.

het 25kw setje ligt hier nog thuis, dus kan gewoon ingeplaatst worden.

m'n vader heeft groene zx6-rr van 2004, maar eerlijk is eerlijk het blauw vind ik gwn :9~ :}
 
Jammer dat die niet groen is, en in 25 kw uitvoering. Anders had ik even een mailtje gestuurd. ;)

Kawasaki in blauwe kleuren moeten verboden worden. Ik wil alleen groene Kawasaki's zien. :(
:^
Ok, zwart mag ook :9
Waarom verkoop je'm -O- Ziet er mooi uit *D


tevens, kick
 
De kawa staat te koop :/

kopietje van kapaza.be

Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen

standaard Kawasaki zx6-r model 2004, kleur blauw, 13700 km

motorvermogen 25kw

Datum eerste inschrijving: 28/02/2005

Steeds onderhoud gehad bij officiele dealer: 6000km en 10000km (onderhoudsboekje aanwezig)

extra: coverseat

Vraagprijs: 6500 €

Dit is een VRAAGprijs!! steeds bespreekbaar


foto's

[afbeelding]

[afbeelding]

:o Ook al in de verkoop???
Komt er wat moois voor terug, of ben je der nog niet uit?

Tevens een dikke kick voor deze schone fiets ;)
 
Nou blauw is ook erggg vet hoor :P
Zo'n 25kw fiets zoek ik nou, maar heb er te weinig geld voor. Bouwjaar of 3-4 minder is wat beter denkik..
 
Nou blauw is ook erggg vet hoor :P
Zo'n 25kw fiets zoek ik nou, maar heb er te weinig geld voor. Bouwjaar of 3-4 minder is wat beter denkik..

Blauwe is inderdaad ook zeer vet. Ben afgelope week weest te kijken naar een zx6r 2003 blauwe. Heb nu momenteel een groene op het oog. Maar dit is zeer zeker ook een goede optie, maar ik ga nog eerst naar de groene kijken. Ik zoek er nu eentje uit 2003/2004 maar die zx6r'en zijn zo ongelofelijk schaars. Kijk maar eens op marktplaats.
 
Laatst bewerkt:
Blauwe is inderdaad ook zeer vet. Ben afgelope week weest te kijken naar een zx6r 2003 blauwe. Heb nu momenteel een groene op het oog. Maar dit is zeer zeker ook een goede optie, maar ik ga nog eerst naar de groene kijken. Ik zoek er nu eentje uit 2003/2004 maar die zx6r'en zijn zo ongelofelijk schaars. Kijk maar eens op marktplaats.

idd je vindt ze niet vaak terwijl ik het persoonlijk de mooiste zx6-r vind die er al gemaakt is :} lekker agressief gelijnd :9~

laat maar iets weten als de groene je niet bevallen is ;)
 
-O- -O-

Jammer dat het een Belg is :+


Succes met de verkoop jonge ;)

En nou wil ik ook wel weten wat er voor terug komt he :P
Wordt het een nieuwe 6
 
mooie motor en die blauwe zie je tenmiste niet zo vaak als die groene!! ;)

ik heb zelf een alles behalve standaard blauwe zx6 die ik misschien wil verkopen, twijfel nog 8-)

kickje voor deze motor en suc6 met de verkoop :Y
 
Laatst bewerkt:
mooie motor en die blauwe zie je tenmiste niet zo vaak als die groene!! ;)

ik heb zelf een alles behalve standaard blauwe zx6 die ik misschien wil verkopen, twijfel nog 8-)

kickje voor deze motor en suc6 met de verkoop :Y

idd zie je niet vaak dat is waar :9~

je hebt een 2003 model? iets lichtere kleur dan mijne lijkt het :?

bedankt voor het kickje :} ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan