te koop kawasaki zx6r racer 1997

gsxr freak

Die hard MF'er
24 dec 2004
365
0
Luttenberg
Te koop,

kawasaki zx6r 1997,


Met de volgende opties:

Setje velgen met goede pirelli supercorsa's.
Setje velgen met goede pirelli supercorsa's (rain).
Nieuw gespoten reserve kuipenset + voorspatbord.
Hyperpro stuurdemper.
Verhoogde stepjes.
3 uitlaatdempers.
Dubbele kettingwielsupport.
Heel veel kettingwielen.
3 setjes remschijven (voor) waarvan 1 set wavedisc's.
Complete WP veer achter.
Olins vering voor.
Reserve kroonplaat.
reserve radiator.
full


jarcogrotenhuis@hotmail.com
0648193491
 
Laatst bewerkt:
Ik ben voorzien maar even voor eventueel gegadigden: prijs?
 
wel belangstelling maar zit ff met de euries |(
zoek er eentje met standaard blok is deze dat ook
en las iets over zx6'en met haarscheurtjes in t frame :?


Het frame van mijn circuitracer is nog netjes en heb geen haarscheurtjes geconstateerd. Het blok is origineel op de snelle nokkenassen na. Ik heb er dit jaar twee keer een circuitdag mee afgelegd. en begin van dit jaar zijn de kleppen gesteld. Deze motor stuurt verder ook erg goed. en ik vindt mijn vraagprijs realistisch ivm de onderdelen die er bij zijn. Bel anders even voor een afspraak. 0648193491.

:Y :Y
 
Zeer nete fiets, als ik er het geld voor had, had ik em metene komen halen... maar het mocht niet zo zijn -O-

Maar gelijk toch maar een vraagje :9

Waar kan je die "snelle" nokkenassen halen, en wat voor verschil merk je ten opzichten van orgineel.
 
Zeer nete fiets, als ik er het geld voor had, had ik em metene komen halen... maar het mocht niet zo zijn -O-

Maar gelijk toch maar een vraagje :9

Waar kan je die "snelle" nokkenassen halen, en wat voor verschil merk je ten opzichten van orgineel.


Ik heb geen idee waar je snelle nokkenassen kunt halen. Ze zaten en er bij toen ik de motor kocht. Het verschil is duidelijk te merken omdat je meer vermogen hebt. vooral bij hogere toerentallen. Vaak als er snelle nokkenassen loopt de motor iets onregelmatiger stationeer. Dit ligt ook aan de soort "snelle nokkenas" je hebt verschillende stages. Bij de heftigere soort moet er vaak ook meer aangepast worden.
 
mag ik ook even een kutvraag stellen? *D

Die wavedisks, zijn dat de 310 disks? en zo ja, zou ik je zover kunnen krijgen dat je die los verkoopt? (eventueel met inruil van normale schijven als je dat liever wilt)

En hetzelfde verhaal eigenlijk een beetj voor die snelle nokassen :X
 
mag ik ook even een kutvraag stellen? *D

Die wavedisks, zijn dat de 310 disks? en zo ja, zou ik je zover kunnen krijgen dat je die los verkoopt? (eventueel met inruil van normale schijven als je dat liever wilt)

En hetzelfde verhaal eigenlijk een beetj voor die snelle nokassen :X

sorry er wordt niks los verkocht. *D *D *D
 
sorry er wordt niks los verkocht. *D *D *D

mocht je hem kunnen verkopen zonder die waves (en het zijn idd 310 waves) dan zou ik er zo 250 euro voor geven (mist ze niet te ver versleten zijn natuurlijk) of als je ze compleet wil houden ruilen voor orginele + 180 er bij? Mail me maar even als het misschien toch nog zo ver komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan