Te koop: Kawasaki ZX6R

Status
Niet open voor verdere reacties.

Matthieu

Die hard MF'er
9 feb 2003
622
0
Eindhoven
Te koop:

Mijn Kawasaki ZX6R.
Km stand: ca. 24500
In de mooie rood/zwarte uitvoering.

Ik doe hem (helaas) weg omdat ik onwijs pijn in m'n handen en polsen erop krijg. Ik ga dus overstappen naar een fiets met een iets minder sportieve houding.

Het is een model van 1999, echter staat hij op kenteken begin 2000.
De motor is in onberispelijke staat en heeft de grote beurt van 24000 reeds gehad.

Hij is voorzien van een pas nieuwe! mivv alu einddemper en een jetstream ruitje van mdi.
Originele uitlaat, het originele ruitje, Boekje, reservesleutel en haaksleutel om de voorspanning achter te verstellen zijn aanwezig.

De voorband(avon sport) is nog zo'n 70% goed. De achterband(BT010) heeft wel zijn beste tijd gehad, maar kan nog even mee. In overleg lever ik een nieuwe achterband mee(pilot power)

Ketting, tandwielen, remblokken etc zijn in goede staat.

Meer info op joelderd apestaartje hotmail punt com


MF-vraagprijs: 4450 euro.


full
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er nog niet volledig over uit.. M'n eigen voorkeur ligt nog steeds bij honda... Het kan weer een cbr worden(99 of nieuwer, zit ik wel goed op) of iets van een naked bike :) (hornet 900?)

Maar ik moet nog wat meer proefrijden, ik ben vrij lang(194) en de ene fiets zit wel goed, en de andere niet.. Echter merk ik dat pas na een langer stukje rijden....

Ik weet wel dat ik niet een heel seizoen op die kawa ga rijden :( , elk ritje met ontzettende pijn afstappen is echt geen pretje :(
 
Ik ben er nog niet volledig over uit.. M'n eigen voorkeur ligt nog steeds bij honda... Het kan weer een cbr worden(99 of nieuwer, zit ik wel goed op) of iets van een naked bike :) (hornet 900?)

Maar ik moet nog wat meer proefrijden, ik ben vrij lang(194) en de ene fiets zit wel goed, en de andere niet.. Echter merk ik dat pas na een langer stukje rijden....

Ik weet wel dat ik niet een heel seizoen op die kawa ga rijden :( , elk ritje met ontzettende pijn afstappen is echt geen pretje :(
Honda :r })
ow shit, heb zelf ook een gehad... :+

Wel kut man die pijn in je polsen zo; zonde van de mooie motor!

succes met de verkoop!
 
Ja, maar dat is ook geen vergelijk he, die ex-brommer van je ;)

Verder niemand interesse? Ik verkoop hem liever aan iemand die er plezier van gaat hebben dan dat ik m inruil...
 
Jammer dat je zo'n last van je polsen krijgt.

Zelf ben ik 1.90m en heb nooit ergens last van. Alleen 800 tot 1000 km op een dag rijden onderweg naar je vakantiebestemming (Italië) is niet echt een pretje :N

Succes met de verkoop!
 
Zeker wel een mooie fiets!!

Ik kijk naar precies zo 1tje...met die paint!! (ik vind dat groen maar niks :P )

Maar ik heb al een andere gevonden bij safe...even kijken of ik die nog te pakken kan krijgen voordat ze sluiten, en misschien reageer ik dan nog eens op je motor :-)...Heb je voor de rest trouwens goeie rijervaringen met die motor? Ik wil er vooral vakanties en woon/werk verkeer mee gaan rijden...

nog goede tips anders waar ik misschien op moet letten of waar je veel problemen mee hebt gehad ofzo??

Bedankt in ieder geval

Pieter ;)
 
Ik heb er geen problemen mee ondervonden, maar heb er dan ook maar een paar duizend km mee gereden. Maar mits goed onderhouden, zal je met de zx6r weinig problemen hebben. Mijne start zelfs koud goed :) En dat voor een kawa.
Rijden doetie verder super, stuurt goed, remt goed. En indien je er goed opzit is woon-werk ook te doen. Zeker omdat ie vrij zuinig is imo.

Safe... tja... je hebt er garantie, maar buiten dat...

Mocht je interesse in mijne hebben, dan worden we het ook over de prijs wel eens.

@goudlokje: nee, maar 800-1000km is op bijna geen 1 motor comfortabel.. Maar ja, ik heb al last na een klein stukje :(
 
Ik heb er geen problemen mee ondervonden, maar heb er dan ook maar een paar duizend km mee gereden. Maar mits goed onderhouden, zal je met de zx6r weinig problemen hebben. Mijne start zelfs koud goed :) En dat voor een kawa.
Rijden doetie verder super, stuurt goed, remt goed. En indien je er goed opzit is woon-werk ook te doen. Zeker omdat ie vrij zuinig is imo.

Safe... tja... je hebt er garantie, maar buiten dat...

Mocht je interesse in mijne hebben, dan worden we het ook over de prijs wel eens.

@goudlokje: nee, maar 800-1000km is op bijna geen 1 motor comfortabel.. Maar ja, ik heb al last na een klein stukje :(



schijn je met deze bikes nergens last van te hebben

K12S74m.jpg




:X
 
Tja, dan noem je wat op ook ;)

Ik wil graag voor mijn vakantie een andere fiets... dus snelle beslissers, maak gebruik van deze kans!
 
waar woon je dan? Het zou natuurlijk wel een beetje in de buurt moeten zijn. Maar ik denk dat het toch erg lastig word...omdat ik natuurlijk wil proefrijden, en los van het feit of dat mag of niet, ben ik pas 18 en mag ik pas motorrijden op een motor met 25 kw...en dat is de jouwe niet...dus proefrijden was toch niet gelukt en dan vind ik het beetje riskant om een motor te kopen (niet persoonlijk opvatten hoor, maar ben in 't verleden zo wel 's opgelicht)...

bedankt iig...

groetjes Pj
 
Ik woon in de Provincie Zeeland.. Hij is evt ook te bezichtigen op afspraak in de regio Eindhoven.

Over dat proefrijden ? Ja daar valt wel een mouw aan te passen.

En oplichten? dan zou ik m niet via mf verkopen....

Ik heb er zelf overigens nog garantie op! aantoonbaar! en ook evt keuringen zijn in overleg toegestaan.

 
Laatst bewerkt:
En nog een schop!

Verkoop die demper toch los man, ding is als nieuw?
 
Dat zou kunnen... Alleen dan moet heel de kuip/kuipframe er af....

En dat is toch niet echt wat ik in gedachten heb....
Als het meezit is de ZX6R overigens verkocht, maar dat hoor ik snel van de potentiele koper.

Ik heb afgelopen week ook nog op een BMW :X R1100S :X gereden.... En dat reed toch wel erg goed.. ruim en groot genoeg, en toch nog vrij sportief.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan