Te Koop: Kawasaki ZX7R

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vincieboy

MF veteraan
6 dec 2008
4.857
0
Almere
Bij deze bied ik mijn ZX7R te koop aan!

reden van verkoop is dat ik veel last heb van mijn knie tijdens het rijden(door de buiging/houding). en weer met de autos bezig wil gaan(circuit)



Mijn ZX7R uit 1997:
Racekuipset van fiberglas.
Monoseat.
bsm vampire uitlaatdemper
Zo goed als nieuwe banden! nu 1500km mee gereden Dunlop Roadsmarts!
3000KM terug een beurt gehad.
Nieuwe kilometertellerkabel
motor heeft mij nooit in de steek gelaten. en heeft het altijd goed gedaan!

voor meer vragen stuur mij een email: daanenvince@orange.nl of bel mij op 0655755276
Of stuur een PM :)


imag0003.jpg


imag0004i.jpg


imag0001hb.jpg


imag0002.jpg


imag0006b.jpg


imag0005bd.jpg


imag0008k.jpg



Kom met een goed bod :)
 
Laatst bewerkt:
Ik had serieuze intresse in jou motor. Maar nadat ik toch eventjes jou historie ben gaan napluizen kwam ik dit bericht tegen. :( :(

Hey,

Gisteren(zaterdag) helaas gecrashed . en frontaal op een lantaarnpaal geklapt. zelf weinig aanover gehouden op een gekneusde knie na. Maaaaaaaar nu het motor gedeelte:

Motor is naar mn huis gesleept met de aanhangwagen. en staat nu kapot te wezen in de tuin. zonnetje scheen lekker. dus ben op een stoeltje gaan zitten en heb de kappen eraf geschroeft om de preciese schade te bekijken.

dit resulteerde in:
Kromme voorpoten.
gescheurde topkuip
tank gedeukt. en nog wat kleine dingetjes

nu ben ik dus opzoek naar nieuwe veerpootjes. en was mijn vraag of die van bijv. een zx9r ook gaan passen. of kan ik alleen opzoek naar die van een zx7r type?

Mocht iemand eventueel nog een set hebben liggen mag je dit mij ook altijd laten weten.

hoor jullie reacties graag tegemoet!

gr. Vince

full
 
Ik had serieuze intresse in jou motor. Maar nadat ik toch eventjes jou historie ben gaan napluizen kwam ik dit bericht tegen. :( :([afbeelding]


Je ziet toch dat ie er weer als nieuw bijstaat ? :?

Met elke fiets is "ooit" wel iets gebeurd, maar van deze chrash is niets meer terug te zien, dus waarom dan zo reageren? Als je een fiets wil waar nooit iets mee gebeurt is moet je een nieuwe kopen ;)

Tevens een Kickie voor Vincie!
full
 
Je ziet toch dat ie er weer als nieuw bijstaat ? :?

Met elke fiets is "ooit" wel iets gebeurd, maar van deze chrash is niets meer terug te zien, dus waarom dan zo reageren? Als je een fiets wil waar nooit iets mee gebeurt is moet je een nieuwe kopen ;)

Tevens een Kickie voor Vincie! [afbeelding]
maar het moet wel vermeld worden vind ik.
en als het goed gerepareerd is en met bonnen te overleggen is dan heb je idd niets te zeuren.
maar als ik een fiets koop zou ik dat wel willen weten.
 
Je ziet toch dat ie er weer als nieuw bijstaat ? :?

Met elke fiets is "ooit" wel iets gebeurd, maar van deze chrash is niets meer terug te zien, dus waarom dan zo reageren? Als je een fiets wil waar nooit iets mee gebeurt is moet je een nieuwe kopen ;)

Tevens een Kickie voor Vincie! [afbeelding]


Hiermee is wel veel meer gebeurd als " IETS "
 
Ik had serieuze intresse in jou motor. Maar nadat ik toch eventjes jou historie ben gaan napluizen kwam ik dit bericht tegen. :( :([afbeelding]

Mooie historie ja.

Motor is weer opnieuw opgebouwd en frame is niet krom of wat dan ook.
Bij de klap is alleen het topkuiphoudertje gebroken + scheve voorpoten.
Deze zijn allebei als nieuw vervangen en is er een nieuwe kuipset opgekomen.
3 weken geleden nog fijn mee in de eifel wezen toeren. en dit zou ik nooit op een motor doen die NIET te vertrouwen is.

Veel motoren hebben wel is de grond gezien. maar deze is gewoon weer netjes opgebouwd
 
Mooie historie ja.

Motor is weer opnieuw opgebouwd en frame is niet krom of wat dan ook.
Bij de klap is alleen het topkuiphoudertje gebroken + scheve voorpoten.
Deze zijn allebei als nieuw vervangen en is er een nieuwe kuipset opgekomen.
3 weken geleden nog fijn mee in de eifel wezen toeren. en dit zou ik nooit op een motor doen die NIET te vertrouwen is.

Veel motoren hebben wel is de grond gezien. maar deze is gewoon weer netjes opgebouwd

Dat zeg ik :)
 
Ben het toch wel eens dat het netjes is om te vermelden, als het volgens jou goed gemaakt is dan heb je daar toch ook niks over te verbergen ;)

Gratis kick ook nog is :D
 
ach, als je serieus intresse hebt en je vertrouwt et niet zet je hem toch even bij een garage voor een kleine inspectie. Als er nog dingen mee mis zijn voel je het snel genoeg tijdens rijden hoor!

Schopje!
 
ach, als je serieus intresse hebt en je vertrouwt et niet zet je hem toch even bij een garage voor een kleine inspectie. Als er nog dingen mee mis zijn voel je het snel genoeg tijdens rijden hoor!

Schopje!

wijze woorden.
en is uiteraard geen probleem.
als er dingen mis mee zouden zijn zou ik er zowiezo niet mee de eifel in zijn geweest. wat ik 3 weken geleden dus wel ben geweest.
Heeft me niet in de steek gelaten. en heeft zich gedragen zoals het zou moeten!
 
Wel erg nette prijs!

ty

zo een brommert is uiteraard meer waard.
maar heb gewoon geen tijd om te w8en tot ie eindelijk eens weg is.
knie gaat steeds kutter. zeker nu het gewoonweg kouder word.
is niet fijn rijden zeg maar.
dus wil zo snel mogelijk een auto erbij hebben voor de deur.
 
hij staat als 25kw op kenteken, klopt dat?

leuke fiets hoor! ik zoek er alleen een waarmee je meisjes mee kunt versieren ;)
succes met de verkoop!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan