Te koop: Kawasaki ZXR 400 SP (Sports Production) H Model

zxr Yo

MF veteraan
24 sep 2007
6.591
0
Zoetermeer
Het model ZXR 400 met de dubbele koplampen. Het betreft de RR versie, uit Japan geïmporteerd. Standaard meer pk's dan de gewone zxr 400 door o.a. flat slide carburateurs.

KM stand: 39.619 km
Bouwjaar: 1990, geïmporteerd in 1995

Achterband is aan vervanging toe, verder in prima staat. Is helemaal origineel.

thuis20090916153x.jpg


thuis20090916145.jpg


thuis20090916143.jpg


Vraagprijs: 1.950,-

1.850,-
 
Laatst bewerkt:
Is dat kawahok nou nog niet verkocht? ;)

Loopt niet zo hard met de verkoop in de winter zeker -O-

Toch dikkke kick voor deze mooie 400 :Y
 
*trap*

vraagprijs aangepast: 1.850,-

setje winterbanden eronder en lekker rijden in de sneeuw :+ _O-
 
ik vind 'm echt superrrrr..
i love green!!
hahaha.. ff kijken of ik me zo'n leuke Bdaycadeau (voor mezelf) kan veroorloven..
*D

verder nog succes met de verkoop!!
 
..... uit Japan geïmporteerd. Standaard meer pk's dan de gewone zxr 400.....
Is helemaal origineel.....

Yo,

Ik vroeg mij het volgende af:

Motor staat bij RDW geregistreerd als 36kW. Da's juist minder dan de gewone Europese uitvoering. Volgens mij is dat typisch voor Japanse import. Als ik het goed heb zijn de Japanse import motoren ook begrensd op iets van 185km/u.

Je zegt dat deze motor helemaal origineel is, betekent dat dan ook dat zowel de vermogens- als maximum snelheidsbegrenzing er nog op zit?

tim
 
Als ik het goed heb zijn de Japanse import motoren ook begrensd op iets van 185km/u.
Dat kan ik ontkrachten, ze hebben alleen (vaak) wel een heel irritant lampje dat oplicht als je boven de 90 uit komt ;)

Extra gratis kick voor deze mooie bike :Y
 
Yo,

Ik vroeg mij het volgende af:

Motor staat bij RDW geregistreerd als 36kW. Da's juist minder dan de gewone Europese uitvoering. Volgens mij is dat typisch voor Japanse import. Als ik het goed heb zijn de Japanse import motoren ook begrensd op iets van 185km/u.

Je zegt dat deze motor helemaal origineel is, betekent dat dan ook dat zowel de vermogens- als maximum snelheidsbegrenzing er nog op zit?

tim
phoe ik zou het echt niet weten.. denk ook niet dat ik het op korte termijn kan uittesten..
 
Jammer, ben voorzichtig aan het orienteren op een bochtenridder als 2e motor voor vnl. circuitgebruik (vooralsnog op kenteken). Een ZXR400 is wat dat betreft wel een kandidaat. Evt. restricties zijn dan relevant.
 
ZXR Yo,

Wil je contact opnemen, mail adres staat in mijn profiel, of geef even op waar ik je kan bereiken.

Groeten, Boogy
 
Jammer, ben voorzichtig aan het orienteren op een bochtenridder als 2e motor voor vnl. circuitgebruik (vooralsnog op kenteken). Een ZXR400 is wat dat betreft wel een kandidaat. Evt. restricties zijn dan relevant.
volgens de vorige eigenaar gaat de motor in ieder geval 'ruim' over de 200 op de gps, alleen de teller houdt er bij een lagere snelheid mee op.
 
volgens de vorige eigenaar gaat de motor in ieder geval 'ruim' over de 200 op de gps, alleen de teller houdt er bij een lagere snelheid mee op.

Mmm, da's opmerkelijk maar goed nieuws. Ik heb een voorstel / idee. Stuur even een PB (die van jou staat niet aan) of email (staat in mijn profiel) en kunnen we dat bespreken.

Bvd
 
Terug
Bovenaan Onderaan