Te koop: Kawasaki ZXR400

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelfs na een prijsverlaging niemand......strange.....het is zo'n gave motor... :)
 
Ik heb een mailtje gestuurd naar het ziggo e-mail adres in je profiel.
Ik kreeg bij een PB namelijk steeds een foutmelding.

Groetjes, Monique
 
Even ter info voor 'iedereen' die mijn bike wil hebben: ik wil 'm niet ruilen tegen een andere bike... nothing personal :)
 
Tijdens de maanden Augustus en September is half Nederland op vakantie, ik denk dat je geduld moet hebben en niet verder moet zakken met je prijs.

Aan de motor ligt het niet en aan de prijs al helemaal niet.

Succes verder met de verkoop!
Groet Storkie!!
 
hoe zit het met de nokkenasketting + spanner en klepspeling.. heb gelezen dat dit een veelvoorkomend probleem is bij deze blokken!
 
Met deze motor heb ik helemaal geen problemen... hij rijdt als een zonnetje...en scheuren kan hij ook goed :Y
 
@ raddraaier. Hij is verder iedere 2 jaar voor onderhoud bij een goede motorzaak geweest, waar ze de usual gedaan hebben, omdat er verder nooit iets mee aan de hand was. Dus vloeistoffen etc. en check up van de hele motor. Uiteraard is hij door mijn man ook goed verwend met poetsbeurten en liefde. De motor heeft mij nog nooit teleurgesteld. :)
 
Staat deze op 25KW of heb ik hier overheen gelezen?(A)

EDIT:
Zitten die luchtinlaatslangen niet in de weg bij bijv. 8jes draaien?
 
Laatst bewerkt:
Deze staat niet op 25KW, dat is geloof ik een andere ZXR400 die hier te koop staat.
Die luchtinlaatslangen zitten bij mij nergens in de weg....is alleen maar cool 8-) :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan