te koop kroonplaat ZXR 400

Status
Niet open voor verdere reacties.
heej danny,

ik heb wel interresse, ik heb een zxr met zo'n superbike stuur, en dat wil ik weer terug brengen naar origineel, met clip-ons enzo. daar heb ik ook een kroonplaat voor nodig dus.
is een bod van 25 euro goed?
 
heej danny,

ik heb wel interresse, ik heb een zxr met zo'n superbike stuur, en dat wil ik weer terug brengen naar origineel, met clip-ons enzo. daar heb ik ook een kroonplaat voor nodig dus.
is een bod van 25 euro goed?

Die je eraf haalt, gaat die weg? En ja wat vraag je ervoor?
 
Die je eraf haalt, gaat die weg? En ja wat vraag je ervoor?

die gaat er dan af, als ik genoeg materiaal heb verzameld om de boel om te zetten. het 'stuur' zit op de kroonplaat gebout, dus ik moet eerst alles hebben.

als ik alles heb kan je het wel overnemen. heb je toevallig een zxr? :+

maar als ik de kroonplaat kan kopen voor 25 euro, kan je hem ook wel kopen voor 25 euro in ieder geval. maar dan moet ik wel eerst alles hebben, en ik weet niet hoelang dat gaat duren.
 
die gaat er dan af, als ik genoeg materiaal heb verzameld om de boel om te zetten. het 'stuur' zit op de kroonplaat gebout, dus ik moet eerst alles hebben.

als ik alles heb kan je het wel overnemen. heb je toevallig een zxr? :+

maar als ik de kroonplaat kan kopen voor 25 euro, kan je hem ook wel kopen voor 25 euro in ieder geval. maar dan moet ik wel eerst alles hebben, en ik weet niet hoelang dat gaat duren.

Nee ik heb een Fighter waar een ZXR vork in zit, maar ik heb geen haast, dus noteer me en als je het weg doet laat je het even weten.
 
heej danny,

ik heb wel interresse, ik heb een zxr met zo'n superbike stuur, en dat wil ik weer terug brengen naar origineel, met clip-ons enzo. daar heb ik ook een kroonplaat voor nodig dus.
is een bod van 25 euro goed?


Superbike stuur :) ??? Toch niet bij Streetbikes gekocht }) In dat geval moet die kroonplaat in ieder geval passen. Want daar is ie vanaf gekomen. hahaa

Bod is in dat geval prima :Y voor afhalen of plus verzendkosten

hoor wel
Groetjes
 
heej, ik wil hem wel afhalen.

ik woon niet zo ver van steenbergen af. ik weet niet wanneer ik langs kan komen.
als je vandaag nog wilt, dan zal het vanavond worden want ben jarig ;)

ik heb deze week avond dienst, dus dan kan ik alleen 's ochtends en het begin van de
middag langskomen.
moet je wel even adres gegevens geven ;) stuur anders maar in een pb'tje.

groetjes, tim
 
bedankt voor de kroonplaat :)
wel grappig dat jullie m'n motor in bezit hebben gehad eigenlijk, klein wereldje eigenlijk ;)

Ja dat is inderdaad klein wereldje. Wat ik heel leuk vind om te horen dat die kleine gillende keukenmeid nog steeds rijd.

Heel veel succes en plezier met verbouw

Verder slotje :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan