Te koop KTM 250 SX 2006 slechts 22 draaiuren totaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zuki

Die hard MF'er
28 okt 2005
875
7
Oost Gelre
.
full


Te koop KTM 250 sx uit 2006. In totaal heeft de motor pas 22 uren gedraaid en ziet er nog als nieuw uit. De achterband is wel aan vervanging toe er is een verhoogde zit op de motor geplaatst

Bijgeleverd worden, extra kappen, stickers, filters, originele schuim zitje, boekjes en nagenoeg nieuwe WP voorvorkveren welke kennelijk stugger zijn.

Vraagprijs 3500 euro.

Ik wil de motor verkopen omdat ik pas begonnen ben met crossen en deze motor teveel vermogen heeft voor mij. Ik wil dus na verkoop een lichtere motor kopen.
 
Laatst bewerkt:
.[afbeelding]

Te koop KTM 250 sx uit 2006. In totaal heeft de motor pas 22 uren gedraaid en ziet er nog als nieuw uit. De achterband is wel aan vervanging toe er is een verhoogde zit op de motor geplaatst

Bijgeleverd worden, extra kappen, stickers, filters, originele schuim zitje, boekjes en nagenoeg nieuwe WP voorvorkveren welke kennelijk stugger zijn.

Vraagprijs 3500 euro.

Ik wil de motor verkopen omdat ik pas begonnen ben met crossen en deze motor teveel vermogen heeft voor mij. Ik wil dus na verkoop een lichtere motor kopen.

;)
 
Nieuwe achterband na 22 uur ?.


Pas??, ik ken tijden dat er maximaal om de 2 wedstrijden er een nieuwe omkwam, afhankelijk van de baan. Oude ging eraf na de wekelijkse training en voor de wedstrijd weer een verse.
En dan heb ik het niet over de PK's van de huidige motoren.
 
t is een crosser, geen poser of tourmotor...






Ik zeg t niet snel.... maar voor Zuki durf ik m'n hand in t vuur te steken heel dicht bij t vuur te houden dat ie je geen afgedraaide rommel probeert te verkopen.


thanks... en inderdaad is echt nog een super ding :Y :Y maar helaas nog iets teveel geweld voor mij ;(
 
Armpje weer oke ??

(vermomde kick ;) )


armpje is weer in orde... was weer een klein engeltje O-)

dat deed me echter wel realiseren dat ik misschien maar iets lichter moest gaan rijden...

Jij bent toch ook niet vies van een crossertje!!! een kenteken heb je erzo op zitten..

alles goed verders?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan