Te Koop KTM Superduke 990 LC-8 XX

Status
Niet open voor verdere reacties.

sportbillie

Die hard MF'er
13 apr 2004
327
0
Den Helder
Foto-GXCSRETK.jpg

Foto-4OK3WBLP.jpg

Foto-UZEA3Q7U.jpg

Foto-3VDSNFPG.jpg


Te koop KTM Superduke 990 bj 2006


Een zeer mooie KTM Superduke zo goed als nieuw.

Met de volgende extra's


Akarpovic Titanium einddempers met DB-killers (originele demper nog aanwezig)

Aluminium rem en koppelingsdeksel (originele nog aanwezig)

DNA luchtfilter (originele nog aanwezig)

Carbon voetsteun bescherming (originele nog aanwezig)

Custom made kentekenplaathouder met Rizoma knipperlichten (originele nog aanwezig)

Spy Ball TNO goedgekeurd alarm

KTM tanktas 15ltr


Deze Superduke heeft 9950km op de teller staan is van de eerste eigenaar,

en is dealer onderhouden.

Vraagprijs 10,500,- Euro


Voor meer informatie kunt u bellen op: 0629412403
 
Laatst bewerkt:
Kopen die uberbike!
En mee lullen/rijden in/met het SD topic.

Persoonlijk vind ik de prijs aan de lage kant, ik heb nl horen fluisteren dat de eerste serie superdukes een collectors item is!!!
 
Is er circuit mee gereden?

en hoe zit het met het Brandstof verbruik?

Gr jo

(Kheb wel een klein beetje interesse)
 
Laatst bewerkt:
gaaf ding, succes met de verkoop, misschien dat ik binnenkort interesse krijg moet alleen nog even iets afwachten
 
Ik heb met de Superduke een keer een Circuit dag gedaan met CRT maar dit zou geen min punt moeten zijn, dit kon gewoon met de Akrapovic dembers met DB killers.
Tijdens zo dag mag je 5x20min rijden op het circuit van Assen onder begeleiding van ervaren coureurs.

OWCUP

Brandstofverbruik: dat hou ik zelf niet zo bij, in de tank gaat 15ltr en daar mee kan je meer als 200km mee rijden alleen het lampje van reserve is nogal enthousiast die gaat soms al branden bij 110km |( (maar ja na 200km is het toch ook weer tijd voor een bakkie)
Voor de rest is deze Superduke bijna niet van nieuw te onderscheiden ik ben er ook erg zuinig op geweest.
 
Laatst bewerkt:
hey mooie fiets man

ik zal een proberen om de mijne te verkopen als je hem dan nog hebt dan wil ik hem wel kopen

en waarom doe je zo'n fiets weg?
 
shit..... wat een mooie motor is dit zeg helaas heb ik net een ktm 690 smc 2008 gekocht
anders had ik zeker intresse suc6 met de verkoop verder maar dat gaat zeker wel lukken :-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan