Te koop: Kuipset Honda SC59

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil het wel hebben, maar heb geen idee van de waarde. Zal vanavond ff rondkijken en een bod doen, ok?
 
Betreft het trouwens een originele kuipset of imitatie? Als het imitatie is, hoe is de pasvorm en van wel merk?
 
Eerste bod is via de mail binnen, maar jij was net een kwartiertje eerder met je bericht, dus geef ik jou vanavond nog de kans om een bod te doen... anders ga ik verder met Coen.

Niks meer van je gehoord na mijn bod. Ik ga er daarom vanuit dat je verder gaat met Coen. Bij deze is mijn bod weer ingetrokken. Succes met de verkoop :Y
 
_O- misschien lijkt het zo, maar ik zit niet elke minuut op het forum hoor. Jij doet om 23.07 uur een bod.. en trekt dat de volgende dag om 7.18 weer in. Ik weet niet wat jij s' nachts doet... maar dan slaap ik :+

Ik was nog niet verder gegaan met Coen, maar als jij je bod bij deze dus weer hebt ingetrokken, dan is Coen inderdaad nu de eerste :Y

Haha, mis communicatie dus :+

Je gaf aan dat:

dus geef ik jou vanavond nog de kans om een bod te doen... anders ga ik verder met Coen.

aangezien de avond voorbij was en ik niks meer van je gehoord heb ging ik ervan uit dat je verder met Coen was gegaan....

Maar geen probleem verder hoor. Mooi dat het verkocht is *O*
 
Gereserveerd.

Als het goed is komt de koper het vrijdag ophalen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan