te koop laverda 650 ie ideaal voor op het circuit

phillis

Die hard MF'er
9 jul 2004
330
0
nijmegen
te koop geweldig mooie rode laverda 650 ie kevlar serie
bouwjaar 1994 19000km met kenteken
gereviseerd door gijs van dijk het blok is verbeterd
balans as \tap einde \ oliekanalen voor beterde koeling\ andere tandwiele\ vering[wp]
ideale motor voor op het circuit
van oud baasje geweest!!!!!!!!!!!!!!!
voor meer informatie 024 3771974 cor nicolasen
voor meer info of foto's kun je mij ook altijd mailen
mary nicolasen [ r.peeters3@chello.nl ]

 
Laatst bewerkt:
full

full

full

full

full

full

full


Kijkt makkelijker :)
 
Wanneer je een plaatje toevoegt aan je post kun je hem zichtbaar maken door [imgatt] in je post te zetten.
 
te koop geweldig mooie rode laverda 650 ie
bouwjaar 1994 19000km met kenteken
gereviseerd door gijs van dijk het blok is verbeterd
balans as \tap einde \ oliekanalen voor beterde koeling\ andere tandwiele\ vering[wp]
ideale motor voor op het circuit
van oud baasje geweest!!!!!!!!!!!!!!!
voor meer informatie 024 3771974 cor nicolasen
voor meer info of foto's kun je mij ook altijd mailen
mary nicolasen [ r.peeters3@chello.nl ]
En wat wil je ouwe baasje ervoor hebben :?
 
ja hoor zomer avond op assen ,ducati club race ,zolder en croix mijn vader heeft nu een duc 900ss voor het circuit gekocht daarom verkoopt hij zijn laverda
 
ik denk dat je het beste mijn vader kunt bellen over het vermogen en de prijs ik weet alleen dat het een geweldig mooie motor is en helemaal in orde en dat je er geweldig mee kunt sturen
groetjes mary
cor nicolasen 024 3771974
 
Hier wat gegevens van de standaard Laverda :)

Cylinders/Plaatsing: 2 vert
Koeling: air/oil
4 takt
Kleppen per cyl: 4
60 KW
81 PK
8000 Tpm max. vermogen
Koppel: 60/7000 (Nm)/tpm
Tankinhoud: 16 l
Versnellingen: 6
Drooggewicht: 185 kg

Het lijkt me een zeer gave fiets, maar ik ga pas begin volgend jaar kijken voor een circuitfiets.(dus als ie er dan nog is ;) )

Suc6 met de verkoop
 
Volgens mij ben ik je vader wel eens tegengekomen op Zolder. Terwijl hij aan het racen was, zat zijn vrouw (neem ik aan, jouw moeder?) gezellig te breien :)

Aan het einde van de dag kwamen ze allebei even gedag zeggen. Heel vriendelijk.Ik dacht nog: ik teken er voor als ik over 30 jaar nog steeds lekker op die manier de circuits afstruin. En je vader ging op de baan behoorlijk snel rond.

De Laverda lijkt me een mooie fiets. Ik ben zelf al voorzien, maar ik vermoed dat degene die hem koopt er een beste aan heeft.

full
 
klopt mijn vader een aantal maal op zolder gereden mijn ouders gaan altijd samen ze hebben een caravan speciaal ingericht waar de laverda inpast mijn vader is trouwens van de week de 23ste 66 jaar jong geworden

mary

Bijlage: lav019.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan