Te koop leren motorpak, overige kleding gratis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er heel netjes uit. Welke prijs heb je in gedachten?
 
Ik heb wel interesse in het gratis spul, zoek nog een setje kleding voor anderen die van mijn motor gebruik willen maken:). Kom zelf uit Rotterdam maar rij ook iedere dag langs Ridderkerk. Het lukt me alleen niet om je een PB te sturen met deze nieuwe lay-out...
 
Om een beter idee te krijgen: Hoe groot ben je en wat weeg je ongeveer? En wat is je lichaamsbouw: lang & smal of mals en rond?
 
Zo te zien heb je de mogelijkheid om je een PB te sturen uit staan, maar ik heb wel interesse in de helm. Ik woon in Delft en kom regelmatig in Rotterdam, dus kan hem snel bij je ophalen. Je kan mij eventueel even een PB sturen.
 
Losse spullen gaan pas weg als pak ook weg is. Anders gaat de boel in de opslag voor wanneer ik later weer een motor heb.
 
gekke vraag, maar denk je dat jouw pak een dame ook past?
Ik ben zelf ongeveer 183 met een gewicht van 83 kilo, ik heb nogal moeite om passende damespakken te vinden hahaha
 
gekke vraag, maar denk je dat jouw pak een dame ook past?
Ik ben zelf ongeveer 183 met een gewicht van 83 kilo, ik heb nogal moeite om passende damespakken te vinden hahaha

Ik denk dat je bij de gulp te veel leer hebt
En tussen je navel en kin te weinig :+
 
Ik ben zelf +- 1.80 en +- 73kg. Zat het pak erg strak bij jou? Ik woon in de buurt en wil best even langsrijden om het te passen. Als je denkt dat het bij voorbaat al niet gaat passen hoor ik het graag.

Mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan