te koop matris stuurdemper gsxr 1000 k5 k6

pegasus.001

MF'er
17 nov 2005
209
0
mol
zoals de titel zegt heb ik een matris stuurdemper te koop. de stuurdemper kan zowel tussen de kroonplaat en de tank gemonteerd worden als onderaan het t-stuk waar de originele zit . de stuurdemper heeft 8000 km op de moto gestaan. ik heb nu een ohlins gekocht omdat er een stukje van de demper versleten was en door dit nieuw te bestellen moest ik er te lang op wachten.het nieuwe stukje en het 2 jaar oude staan beide op de foto. er was teveel speling gekomen op de unibal en heb dan maar een nieuw stukje besteld maar je kan er de unibal uitpersen en een niewe insteken en dat wist ik niet. had ik dat geweten was ik er gewoon mee blijven rijden want er scheelt niks mee.

vraagprijs 175 euro

de ohlins die ik gekocht heb moet normaal gezien op een yamaha r1 staan 04-08 . deze zijn 100 euro goedkoper dan een demper voor een suzuki gsxr 1000 k5 k6 en hebben dezelfde afmetingen. dat het binnenwerk hetzelfde is weet ik niet maar de matris van mij past dus ook op een yamaha r1 04-06. misschien ook op andere suzuki modellen maar dat weet ik niet
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan