Te koop: mega tas

ArieCBR

MF veteraan
5 apr 2005
2.957
2
Oudleusen
Hallo,

naast de zadeltassen heb ik hier nog een gigantische tas te koop. Deze is maar 1 keer gebruikt en verkeerd nog in een hele goede staat. Zowel aan de voor- als achterkant zit nog wat extra opbergruimte. Ik heb geen idee wat deze nieuw gekost heeft, dus als je geinteresseerd bent doe een bod, dan komen we er vast wel uit. Deze tas is ook af te halen in Ommen.

Voorkant:
DSC00035.jpg


Achterkant:
DSC00037.jpg


Binnenkant:
DSC00038.jpg


Bevestigingsmateriaal:
DSC00036.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kun je eens aangeven wat de afmetingen zijn?
Groeten.
hallo, dat heb ik inderdaad vergeten aan te geven. de tas is circa 35cm breed, 30cm lang en 50cm hoog.

wat ik ook ben vergeten te zeggen is dat je er een rugtas van kunt maken. in het achtervakje zitten twee schouderbanden opgeborgen.
 
Hoi, ik zou hem willen bevestigen aan mijn sissybar,kan dat?
En wat wil je ervoor hebben?
Groeten.
Ik weet niet precies hoe je sissybar eruit ziet en of het mogelijk is om hem daarop te bevestigen. Ik denk dat het sowieso moet kunnen met wat extra bandjes of een spin.

Wellicht is het ook mogelijk op de manier zoals hieronder op de foto is te zien.

Voorvork007.jpg

De bandjes vanaf de onderkant kunnen misschien 'onderdoor' de sissybar gehaald worden en dan weer vastgeklikt worden. De tas zit dan aan de achterkant vast. Denk wel dat je dan nog wat extra bandjes moet gebruiken voor de zekerheid.

Voor wat betreft de prijs zat ik te denken aan zo'n 25 euro.
 
Laatst bewerkt:
Kun je misschien even laten zien hoe het geheel er als rugzak uit ziet zeg maar?
 
en het bevestigingsmateriaal? is voor op de tank ofzo? of hoe moet ik het zien?
 
en het bevestigingsmateriaal? is voor op de tank ofzo? of hoe moet ik het zien?
dat is een hele goede vraag... ik heb werkelijk geen idee hoe je deze tas 'hoort' vast te maken op de motor. m'n vader heeft deze tas ooit gekocht, maar wist niet meer hoe hij deze die ene keer gebruikt heeft. er zitten enkele bandjes aan, maar ik zie zo gauw niet hoe je deze het best kunt bevestigen op de motor. ik denk dat je creativiteit hier een belangrijke rol gaat spelen :) . ik zou er zelf een spin oid voor gebruiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan