te koop mijn 3 aprilia's 125 cc

michael1974

MF'er
6 jan 2013
55
0
bergschenhoek
ivm beeindiging hobby 3 aprilia's 125-ers te koop.

de rs is een eerste type rs extrema model met de lichtblauwe rs letters zwart metallic met paars dit is nog de originele kleurstelling.
er is 2 maanden geleden een gereviseerd blok onder gezet de zuiger en de cilinder zijn nagekeken.
ook is de carb voor zien van nieuwe onderdelen waaronder gaasnaaldhouder vlotter vlotterpen en vlotterpenbus.
de voorvork kerringen zijn vervangen en de powervalve is ook anderhalf jaar geleden vervangen.
er zitten rondom led knippers en een led achterlicht.de micheline banden zijn 75% en een nieuwe benzinekraan tandwielen en ketting zijn in goede staat
en een nieuwe gel accu.
er is maart 2012 een nieuwe gianelli pijp onder gezet.
de motor heeft wel gebruikers beschadigingen scheurtje in de rechter kuip deel en een scheurtje in de topkuip
vraag prijs 1100 euro

de af1 is uit 1990 en is een 18 kw fiets!! en verder in goede en originelestaat (rood wit paars)
er zit een arrow pijp onder en kleine spiegels en een nieuwe gel accu
de kuip heeft wel gebruikers beschadigingen maar geen scheuren.
ik heb deze op de testbank gehad en hij heeft op het achterwiel 23,8pk! en hij draait 170 echte km (op de teller net geen 180km)
rijd en stuurt en zit super het is starten en lopen.
deze 125 is de voorloper van de rs en is maar 2/3 jaar geproduceert je vind ze haast niet meer.
prijs 950 euro.

de andere af1 heb ik via een vriend van een mede forumer over genomen(burning rubber)
bij deze af1 is het blok compleet gereviseerd nieuwekoppeling waterpomp lagers enz enz,
ook is de cilinder voorzien van een nieuwe nicasil wand en een nieuwe vertex zuiger
er zitten nieuwe continental race bandjes onder en is de tank gecoat aan de binnenkant ivm roest.
voorvork keeringen zijn vervangen en een nieuwe accu en powerrave kabel enz enz

de kuip heeft div gebruikers beschadigingen en de zadels zouden opnieuw mogen bekleed worden en de achterschokbreker lekt.
hij is nog in de originele kleurstelling(rood wit paars) hij rijd verder goed en zit prima ik rij er wekelijks mee naar mijn werk.
vraagprijs 1100 euro.

ze zijn ook alle drie in een keer te koop dan valt er over de prijs te praten.

ik stop er mee ivm dat mijn rug het niet zo pretig vind wat ik zeer vervelend vind want een 2takt blijft toch het leukst!!!!

voor foto's of verdere info stuur even een berichtje

de af1's zijn zoals in mijn avatar foto.
 
Terug
Bovenaan Onderaan