Te koop ,moet Snel weg shoei Diabolic XR1000

maveric1987

Rookie
9 jan 2006
11
0
Ik heb hier een zeer mooie helm te koop
Hij is gepaintbrusht door de fabriek met een zeer mooie blauwe doodskop achterop
de helm.
U kunt de helm bij mij bezichtigen.
Hieronder heb ik de specificaties van de helm:

Maat: L 59/60 cm

**Informatie:**
Uitneembare wangstukken , afwasbare binnenvoering , wangstukken in verschillende
dikten verkrijgbaar. Sluiting:dubbele d ring. Inclusief Pinlock.

0618535138

vraag er ongeveer 225 voor je kan em bij mij komen bezoeken, en ik probeer hieronder nog foto`s neer te zetten.
Je kan mij bereiken op het hierboven staande nummer. ik ben alleen overdag tot een uur of 3 online, omdat ik op school zit.
Ik heb verder niet veel verstand van helmen dus voor vragen moet je me maar bellen of mailen.
De foto`s zijn groter dan 100 KB dus als je ze wilt zien dan moet je me mailen op dit adres

roelandlenten@hotmail.com

 
Waarom open je nou een 2de topic |( Je kan ook ff je tekst in de vorige aanpassen en vragen of een modje je titel wil wijzigen ofzo........ :z
 
Omdat er niemand reageert op die andere, kan die andere niet gesloten worden ??
Sorrie hiervoor
 
Je kan me beter bellen, emailen is ook goed, omdat ik nooit op MSN ben/kan.
Hiernogmaals mijn nummer plus mijn email adres ik hoop dat je spoedig reageert

roelandlenten@hotmail.com
0618535138
 
Omdat er niemand reageert op die andere, kan die andere niet gesloten worden ??
Sorrie hiervoor

Verkopen is natuurlijk ook een beetje geduld hebben O-) Je kan beter je topic afentoe omhoog schoppen, want op die manier blijft het forum enigszins overzichtelijk (onder het motto, wat als iedereen dit zou doen |( )

p.s. Als je wilt dat veel mensen reageren moet je zorgen dat je zelf een beetje de marktwerking beinvloedt! Een lagere (bij voorkeur irreeele) prijs, zorgt (over het algemeen) voor meer vraag en reacties :Y
 
Niet veel geinteresseerde hier... jammer
moet dat ding echt kwijt hebben liefst voor volgende week.
 
Terug
Bovenaan Onderaan