Te koop: mooi setje voetsteunen..

sandberg

MF veteraan
29 apr 2005
9.751
193
Alkmaar
Ze zitten bij mij op de ZX-9R uit 2000 sinds een paar maandjes, kweet niet precies op welke modellen ze nog meer passen, zal dat deze week ff uitzoeken.
Er komt over twee weken een nieuwe remschakelset op, dus ze mogen in de verkoop. Nieuw waren ze 50 pleuro's, mogen weg voor 35 euri.

Paar piccies:

full
 
Laatst bewerkt:
Weet je al op welke modellen ze nog meer passen? :?

Heb misschien wel interesse voor mijn bandit 600 uit 1996 maar geen idee of deze gaan passen......
 
mochten ze niet passen bij hhrulez...heb ik interesse :Y

woon op steenworp afstand, dus zou ik langs kunnen komen om ze aan te meten, bij wijze van.. :P
 
Merk is Motrax.

Ben ff bij dealer langsgeweest en ff gecheckt op de achterkant van de verpakking :Y . Daar stonden een hele hoop types waarop ze zouden moeten passen.
Waaronder dus alle Bandits 600. :)
 
Ben je zeker dat ze niet van Top block zijn

Ja daar ben ik vrij zeker van ja. :Y Op de verpakking stond "Motrax" (DHM)


[http://i128.photobucket.com/albums/p179/Cabrio_2006/zwartevelgen248.jpg (afbeelding)]

Ben d'er namelijk ook zeer tevreden over ;)

Mooi kleurtje 8-)

Volgens mij zijn die van jou nèt ietsje anders, als ik eens goed kijk.

Edit: hhrulez, wat dacht je dervan? O-)
 
Laatst bewerkt:
Mooi kleurtje 8-)

Volgens mij zijn die van jou nèt ietsje anders, als ik eens goed kijk.

Edit: hhrulez, wat dacht je dervan? O-)
Ik wil ze wel hebben!! Sorry dat ik nog niet had gereageerd. Was ff vergeten dit topic te checken in mijn dagelijkse MF-routine :+

Kan je ze ook opsturen? :?
 
Ik wil ze wel hebben!! Sorry dat ik nog niet had gereageerd. Was ff vergeten dit topic te checken in mijn dagelijkse MF-routine :+

Geeftnie joh, ze moeten er nog wel ff op blijven zitten, totdat m'n remschakelset binnen is (dat is als het goed is volgende week)


Kan je ze ook opsturen? :?

Geen probleem, alleen vind je 't dan hopelijk niet erg om de verzendkosten voor je rekening te nemen. :)

Ik stuur wel ff bericht als de rearset binnen is, en ik die steppies eraf gehaald heb, deal?
:W
 
Geeftnie joh, ze moeten er nog wel ff op blijven zitten, totdat m'n remschakelset binnen is (dat is als het goed is volgende week)Geen probleem, alleen vind je 't dan hopelijk niet erg om de verzendkosten voor je rekening te nemen. :)

Ik stuur wel ff bericht als de rearset binnen is, en ik die steppies eraf gehaald heb, deal?
:W
Beide is ok! Laat even weten via mail (zie profiel) of PM als je de stepjes eraf hebt gehaald.
 
Hallo Oma :Y ,

Nou, nieuwe remschakelset zit er eieieieieieieindelijk op, dus de voetsteunen konden eindelijk weg.
HHrulez heeft, gezien het feit dat 't zo lang duurde, inmiddels andere aangeschaft, dus ze zijn nog altijd te koop.

Aan wie o wie kan ik ze kwijt? Steuntjes passen op zeeeeeer veel verschillende modellen.
 
Laatst bewerkt:
Zijn wel heel MOOI *D
Maar wat zijn de matenheb ik nog niet gezien

Hoor het wel


Ik neem aan dat je bedoelt op welke fietsen ze allemaal passen? :? :)

Een heleboel kan ik je vertellen... :Y

Kzal binnenkort ff kijken of ze ook op een GS500 passen :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan