Te Koop: Mooie Honda CB-1!!

is een leuk fietsje , kan je een hoop lol ,mee hebben

ongeveer 25.000 miles gereden
geen californische import (dus zonder dat extra ding waarmee de uitlaatgassen nog eens goed schoon worden gemaakt, scheelt weer een pk of 2)


Weet dat wel zeker of ie geimporteerd uit de UK ??
 
Laatst bewerkt:
ik zou graag een goed bod willen doen, maar helaas pas over een paar maandjes mijn rijbewijs.

Geld is ook nog een probleem trouwens... Maar dat komt goed!
 
Vette Kick voor deze bike snap er geen bal van dat ie nog niet weg is,het is echt n koopje.
Het is dat ik er al een te veel heb,anders wist ik het wel.


Succes Ts

Greetz magnamannetje.
 
Hey kawanolie, een goede vriendin van me is ook opzoek naar een motor. Ik vind dit wel wat voor der. Ze moet net als ik nog ongeveer een maand voor ze der rijbewijs heeft. Ik heb haar net gesmst en laat het vanavond ff aan der zien. Je hoort hier nog wel van.

Gr, Lwin
 
motor is vol vermogen. zit een groter voortandwiel op, originele is er ook nog bij. Vermogensuitdraai heb ik ook liggen. Uit m'n hoofd is ie volgens mij 41 kw.

@Lwin: ben benieuwd of ze het zelf ook wat vind, ik hoor t graag van je.
 
Ze vind het wel wat, maar ze is erg druk. Als het er binnekort nog van komt om een keertje langs te komen laat ik het je tijdig weten.
 
Ik woon in Amersfoort; dat is om de hoek. Laat ik net op zoek zijn naar een CB1... Ik heb aleen jaren oldtimer Honda's gerestaureerd en los van dat dit erg leuk was heb ik nu gewoon zin in rijden; geen nachten in de garage. Mocht het ding helemaal netjes in orde zijn dan heb ik zeker interesse!

Groeten,
Wietse
 
Nu is het zo dat ik, als ik straks mijn rijbewijs ook daadwerkelijk heb, een CB-1 wil kopen. Maar dat duurt nog wel eventjes.

Tot die tijd heb ik nog genoeg keus aan CB-1s (zover ik weet), maar ik hou deze zeker wel in de gaten. Grappig, trouwens, dat de bike in Soest te koop staat. Laat ik daar nou net wonen :P
 
Nou, kopen doe ik voorlopig niet. Maar ik zou em wel graag willen zien! Kan ik een keer langskomen om 'em te bezichtigen? Ik ben principe iedere dag beschikbaar (behalve volgende week woensdag).
 
Ik moet 'm wel snel kwijt, misschien is het tot de tijd dat je je rijbewijs hebt ook wel een leuke motor om je speciale verichtingen op te oefenen? Kan je er in ieder geval mee rijden :Y

Ik ben vrijdag 27 oktober wel in de gelegenheid om je de motor te laten zien. Laat t maar even weten. m'n nummer is 06-41728225, even bellen of een smsje is al voldoende.
 
Ongelovelijk dat die nog niet weg is, super leuke fiets voor weinig geld waar je echt jaren plezier op kan hebben...blokken zijn zo goed als bulletproof en met wat andere vering erin en een stel goeie banden deronder kan je menig ss verrassen !
 
Ja, ik vind het ook bizar dat ie voor 1500 euro nog niet weg is..

Maar ik kan er nu helemaal niets mee. Ik heb geen rijbewijs en voor speciale verrichten kan ik het ook niet gebruiken aangezien ik in Utrecht les heb. Ik wil de motor wel heel graag zien, maar tegen de tijd dat ik mijn rijbewijs heb is de motor allang verkocht (althans, neem ik aan :P ).

Mensen, laat mij U niet weerhouden van het kopen van dit juweeltje!
 
Terug
Bovenaan Onderaan