Te Koop: Mooie Honda CB-1!!

Zelf ben ik inmiddels dus al voorzien, mnaar ik weet denk ik wel iemand die behoorlijke interesse heeft, alleen lopen we dan weer tegen hetzelde 'probleem' aan en dat zijn de passagiers-voetsteunen... Bij jouw type CB-1 zitten die volgens mij met een las aan het frame vast...

voetsteun.gif


Als daar een handige oplossing voor is dan hoor ik het graag, en zal ik het weer doorgeven.

Groeten,
Wietse
 
Ik bel je morgen wel, kunnen we gegevens uitwisselen.

Ik denk dat ik rond nieuwjaar pas mijn rijbewijs heb (heb net theorie binnen, AVB staat op de 14e van november en dan nog een maand + week voor AVD schat ik zo) dus denk ik dat je voor die tijd de motor wel kwijt bent.

Ik heb ook helemaal geen plaats tot nu toe :/ Moet nog even wat leuks erbij timmeren.

Overigens, hoe makkelijk is het om valbeugels aan te brengen op een CB-1? Ik ga er van uit dat ik wel een paar keer onderuit ga ermee :) (zegt wat over mijn zelfvertrouwen ;) )
 
KICK OMHOOG!!!!

Tevens de laagst mogelijke prijs voor deze motor. Vraagprijs is 1400 euro. Voor 1250 euro zo over te nemen. Liefst vandaag nog! Bellen is altijd mogelijk 06-41728225
 
Ik moet helaas deze prachtmotor overslaan, aangezien ik nog maar een jonkie ben en op een begrensde motor moet rijden... en aangezien er geen 2e typegoedkeuring beschikbaar is voor de CB-1, kan ik het niet officieel laten begrenzen en is het einde verhaal (tenzij je risico's wilt nemen ;) ).

Ik heb de motor in levende lijve gezien, en het ziet er desondanks zijn bouwjaar nog perfect uit, mooi geluid en ik heb geen roestplekje kunnen vinden. Als de motor officieel kon worden begrensd, had ik het gekocht, maar het was te mooi om waar te zijn.

Succes met de verkoop, Vincent!

Aan de rest: Kopen! Prachtige motor!
 
Ik moet helaas deze prachtmotor overslaan, aangezien ik nog maar een jonkie ben en op een begrensde motor moet rijden... en aangezien er geen 2e typegoedkeuring beschikbaar is voor de CB-1, kan ik het niet officieel laten begrenzen en is het einde verhaal (tenzij je risico's wilt nemen ;) ).

Ik heb de motor in levende lijve gezien, en het ziet er desondanks zijn bouwjaar nog perfect uit, mooi geluid en ik heb geen roestplekje kunnen vinden. Als de motor officieel kon worden begrensd, had ik het gekocht, maar het was te mooi om waar te zijn.

Succes met de verkoop, Vincent!

Aan de rest: Kopen! Prachtige motor!
Hey,

Dat was mijn probleem ook bij het kopen van van een CB, officieel staat er dan dus gewoon op je kentekenbewijs dat het een groot-rijbewijs motorfiets is, maar:

Ik heb Univé gebeld, waar ik nu dus ook verzekerd ben, en die hebben mij zwart op wit gegeven dat ik gewoon verzekerd ben. Ik heb bij Van der Heiden Tuning m'n CB naar 25 KW laten terugbrengen, 2 vermogensuitdraaien gekregen en er een van naar Univé gestuurd. Dit was helemaal akkoord, ik ben dus gewoon verzekerd. Dan hou je nog 1 probleempje over: meneer agent. Nu is er hier op het board pas iemand bekeurd met een CB1 en 25kw vermogensuitdraai. Hij heeft bezwaar ingediend en zijn geld terug gekregen!

Ik heb er dus zelf ook geen punt van gemaakt; mijn advies: laat je niet weerhouden door dergelijke regeltjes waar je gewoon omheen kan :)
 
Dit is mij inderdaad bekend dat (niet alle) verzekeringen dit accepteren, maar dit durf ik toch niet. De motor staat op het kenteken nog op vol vermogen en de motor is voor rijders met vol vermogen verzekerd, ook kan de verzekeringsmaatschappij weigeren uit te keren bij een ongeluk. (zie verzekeringstopic)

De regeltjes zijn absurd, erg stom en al helemaal vervelend, maar ik probeer het via de meest legale weg te doen zodat ik geen gezeur krijg en dat oom agent kan zeggen "Okee, rij maar verder. Volgende."

Maar wietse, als dit voor jou geen probleem is, zou ik zeker op Vincent zijn bod ingaan. 1400 euro voor een bike als deze in perfecte staat kom je echt niet op marktplaats tegen! En aangezien je in Amersfoort woont, zou ik zeggen, kom de motor bekijken (en evt kopen :P ).
 
Wietse is al wezen kijken, maar door het ontbreken van de passagiersstepjes heeft hij een andere gekocht.

Wietse heeft mij voor het verhaal ook ff gebeld, en wilde jou dat ook meegeven. Het is al wat ik vertelde, je hebt een vermogensuitdraai nodig. Dat was altijd zo en dat is nu ook nog steeds zo. Bel zelf unive eens met deze vraag, dan kan je 'm tenminste van mij kopen. :Y
 
Dit is mij inderdaad bekend dat (niet alle) verzekeringen dit accepteren, maar dit durf ik toch niet. De motor staat op het kenteken nog op vol vermogen en de motor is voor rijders met vol vermogen verzekerd, ook kan de verzekeringsmaatschappij weigeren uit te keren bij een ongeluk. (zie verzekeringstopic)

De regeltjes zijn absurd, erg stom en al helemaal vervelend, maar ik probeer het via de meest legale weg te doen zodat ik geen gezeur krijg en dat oom agent kan zeggen "Okee, rij maar verder. Volgende."

Maar wietse, als dit voor jou geen probleem is, zou ik zeker op Vincent zijn bod ingaan. 1400 euro voor een bike als deze in perfecte staat kom je echt niet op marktplaats tegen! En aangezien je in Amersfoort woont, zou ik zeggen, kom de motor bekijken (en evt kopen :P ).
Hai, nee ik dacht "Ik laat het je even weten" want het kon zijn dat je geen rekening had gehouden met de mogelijkheid. Om te voorkomen dat een tegenpartij niet uitkeert heb ik bij Univé een iets duurdere verzekering genomen die ook eigen schade dekt, en ook de schade opzittenden dekt. Kost iets meer maar is wel een veilig gevoel.

Ik ben al bij Vincent wezen kijken, en het is inderdaad een mooie motor, echter is het voor mij een punt dat hij afgeflexte achterstepjes heeft...

Edit: voor de goede informatie: De verzekering van Univé die ook eigen schade en lichamelijke schade dekt kost €300 per jaar. Dat is inclusief verhaalrechtsbijstand en zonder winterstop. Dan ben je dus sowieso op en top verzekerd, ook al rij je met vermogensuitdraai. Het is het overwegen waard? *O*
 
Leuke motor om mee te beginnen :Y

Heb de mijne week of 3-4 geleden verkocht ivm met aanschaf van een bandit *D

(maar van de prijs moet wat af kunnen hoor ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan