Te Koop: Mooie Honda CB-1!!

kawanolie

Die hard MF'er
28 sep 2003
440
0
ergens in dit miezerige landje
Hierbij bied ik aan: mijn mooie honda cb-1! Heb er 3 jaar met veel plezier op gereden, maar moet nu toch echt plaats maken in m'n garage. Ik heb sinds kort ook nog een sv650s dus gebruik ik de honda te weinig om hem zomaar te laten staan. Dit vind ik zonde, iemand anders kan er dan meer plezier mee hebben.

Bouwjaar: 1989
400cc
viper sportuitlaat (zeer bruut geluid voor een 400cc)
goede banden (achterband nog zo goed als nieuw)
goede ketting en tandwielen
kleine knipperlichten, voor en achter
ongeveer 25.000 miles gereden
geen californische import (dus zonder dat extra ding waarmee de uitlaatgassen nog eens goed schoon worden gemaakt, scheelt weer een pk of 2)
in maart nog beurt gehad waarbij er nieuw oliefilter en verse olie in zit, motorisch helemaal afgesteld. Nooit problemen mee gehad. Praktisch geen olieverbruik.

Kortom een hele betrouwbare, zuinige en zeer leuke bochtenmachine waar je bijna geen omkijken naar hebt.

Nieuwe vraagprijs: 1500 euro voor deze mooie motor! Bieden mag ook!!

Als je nog vragen hebt, kan je me altijd mailen of bellen. Bij serieuze interesse liever een belletje dan een mailtje want ik zit niet elke dag achter de computer.

mijn mobiel: o6 417 282 25
mijn mail : fawlty@hccnet.nl of yankeeplane@hotmail.com

Vincent
 
Laatst bewerkt:
helemaal vergeten |(

vraagprijs: 1700 euro (valt over te praten)

foto 1 (wel zonder schermpie, als je wilt krijg je het erbij)

full
 
ahhh mijn jeugdsentiment O-) gelest op een CB-1, harstikke leuk ding! Succes met de verkoop joh :)
 
en weer een schop.

Kom op mensen, dit is echt een zeer leuke motor voor niet al te veel centjes. Zeker leuk voor de niet zo lange motorijders onder ons en beginners. Zelf ben ik ook hierop begonnen en heb er 3 jaar veel plezier van gehad. Ik gun een ander het plezier van deze motor nu. Hij staat er zo zielig bij in de garage.

Ik heb er ook nog wel een leuk stuurkuipje bij, krijg je er dan gratis bij.

 
prijs wordt verlaagd naar 1600 euro.

zeer mooie motor.
voornamelijk voor de beginnende en kleinere rijders echt een geweldig leuke motor. Ik heb nu 2 motoren in de garage. Deze moet helaas plaats maken, omdat ik de andere elke dag gebruik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan