Te Koop: Mooie Yamaha BT1100 "Bulldog"

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_Bully

MF veteraan
5 aug 2008
5.763
0
Leerdam
Mooie Yamaha BT1100 "Bulldog" Te Koop.

De ideale motor om te gebruiken voor zowel woon-werk-verkeer als recreatief rijden!
Of je er mee in de file, in een stadscentrum of lekker op een zondagmiddag wat bochtige dijkjes rijdt, hij doet precies wat je ervan verwacht: comfortabel sturen!
Hij is wendbaar, heeft een hoog koppel in het lage toerengebied en heeft een comfortabele zitposotie.
Door dat hoge koppel onderin hoef je met druk verkeer weinig te schakelen en pakt hij toch weer lekker op wanneer je weer gas geeft.
Door o.a. de cardan aandrijving heeft de motor weinig onderhoud nodig. En met een verbruik wat ligt tussen de 1:20 en 1:15 vallen de tankbeurten ook reuze mee.

Bouwjaar: 2008
Km stand: 12.500
Kleur: Anvil Red
Banden zijn nog z.g.a.n.: Michelin Pilot Road 2
Extra's: - Laser "Duo-Tech" titanium uitlaten, voor die heerlijke, zware, twee-cylinder-roffel!
- Bi-Xenon koplamp
Verder is de motor helemaal origineel.

Prijs: € 7250,-

292853526_5_kRrY.jpeg


455707472_5_--Vj.jpeg
 
Overjarig model? Volgens mij werden ze tot en met 2005 gemaakt. Heerlijke motor en met wat aanpassingen zijn er nog wat meer pk's uit te halen (al heb je die denk ik al vanwege de uitlaat). En die roffel is ook zeker lekker, het geluid van een chopper maar toch een hele andere (mooiere/sportievere) uitstraling. Daarbij een cardanaandrijving, scheelt je veel met onderhoud.
Helaas heb ik er zelf geen geld voor. B|

tevens schopje :P
 
Laatst bewerkt:
Ze zijn tot en met 2006 gemaakt, alleen zijn nooit meteen alle motoren die gemaakt zijn ook verkocht. Zo ook deze en dus aan mij in 2008.

Tnx voor je enthousiasme, wel jammer dat je er geen geld voor hebt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan