Te Koop: Mooie Yamaha R6 2001

Status
Niet open voor verdere reacties.

Villie

MF veteraan
14 apr 2003
11.260
0
Westerbork
Hallo allemaal,

Na lang dromen heb ik eind 2009 deze prachtige oranje/zwarte Yamaha R6 gekocht. De motor een half jaar vertroeteld, om uiteindelijk in 2010 jawel, 2 circuitdagen te rijden... Een tekort aan tijd zorgde er voor dat 2011 zelfs 0 circuitdagen telde. |(

mandeveen.jpg

Zonde natuurlijk om zo'n beestje stil te laten staan en alleen om de maand de motor weer te poetsen en een illegaal stukje door de buurt te racen. Hij wil zo graag, maar ik kan hem niet de aandacht geven die hij eigenlijk verdient...

Daarom, met pijn in het hart, te koop: super Yamaha R6 met de volgende extra's:

  • Stalen remleidingen
  • Acumen gear indicator
  • GP 500 kuipruitje
  • Valdoppen (nooit gebruikt)
  • Hyperpro achterveer
  • Hyperpro voorvering
  • Hyperpro stuurdemper
  • Racekuipen, metallic gespoten
  • Standaard blok
  • Standaard uitlaat ivm geluid

ruskenhoek.jpg

Voor mijn eerste circuitdag is de motor helemaal nagelopen door Lukens Tuning Service, bekend als de kampioenenmaker in ONK. Die heeft ook gezorgd voor de borging van essentiële onderdelen, altijd makkelijk :P

Vanwege het gebrek aan talent natuurlijk altijd rustig mee gereden... ;)

Prijs: € 2250,-

Heb je interesse in deze prachtige motor, mail me dan via basinpraag apestaartje hotmail punt com!
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard Skippy! Anders kun je er niet mee rijden hè... ;)

Nee, geen velgen, heb nog wel een setje regenbanden liggen. Extra velgen stonden nog op het verlanglijstje.
 
Waar staat de motor? Noorden van Nederland is me te ver, als dat echter niet al te ver van de grens met België (Breda) is, wil ik wel eens komen kijken (en eventueel kopen hé :9 ).

Originele voorvering ?
 
De motor staat al bijna op het TT Circuit, midden in Drenthe, iets ten noorden van Breda dus ;)

Voorvering is eveneens Hyperpro trouwens, goede opmerking!
 
Hoeveel km's heeft deze r6?

Goede vraag, ik meen dat de teller op ruim 26.000 stond toen ik hem kocht, daar zal na twee circuitdagen geen 4.000 bij op zijn gekomen, dus onder de 30.000. Ik ga het dit weekend even voor je uitzoeken, motor staat op dit moment namelijk bij m'n schoonvader in de schuur.

GasgasR6, er zitten helaas geen papieren bij...
 
Pfff, pokke eind rijden....

Ik zie net dat de Motorsportschool nog plaatsen vrij heeft voor 26 en 27 september op Assen.

Een gouden combinatie natuurlijk: prachtige motorfiets, het weekend genieten van de prachtige Drentse natuur (denk heide, schaapjes en hunebedden) en vervolgens twee dagen racen op het circuit waar legendes van Agostini tot Rossi u voor gingen ;)

Maakt de reis toch direct een stuk aangenamer, is het niet? *D
 
Misschien een email adres, heb namelijk wel interesse in De motor.
 
Laatst bewerkt:
Waar staat de motor ergens in de buurt? Ik heb wel interesse. Mag per PB.

Edit:
Hmm, Drenthe, dat is wel een heel eind rijden.
 
Laatst bewerkt:
Hoezo drenthe ver rijden ?? Het is ff ver als van Drenthe naar Brabant en Limburg ...

:-) :-)


Ff een Kickje voor deze prima nette racefiets !!!
 
Laatst bewerkt:
Wat is de geschiedenis van de motor ?
Km stand ?
Heb je eventueel nog wat meer foto's ?
Mooi ding btw !
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan