Te koop: Moto Guzzi 1000 sp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert987321

MF'er
17 jun 2006
96
0
't Harde / Enschede
Te koop:

Wegens mijn altijd wijzigende motorplannen hierbij mijn Moto Guzzi 1000 sp uit 1981 te koop. Heb er met plezier op gereden, maar heb nu toch weer nieuwe (guzzi) plannen.
De motor is zowel qua uiterlijk als technisch in goede en nette staat zoals de foto ook laat zien. Het blok is haast onverslijtbaar en start en rijdt altijd, zoals elke goed onderhouden guzzi. Heeft net iets over de ton gereden, wat voor een guzzi niet veel is. Staat verder op zo goed als nieuwe banden en heeft recent een nieuwe accu gehad, alle verdere slijtage onderdelen zijn ook in prima staat. Het is een orginele nederlandse guzzi die aangeschaft is bij Motortoer in Amsterdam, heb de orginele folder er ook nog bij. Prijs is teab, de liefhebber weet wel wat de waarde is van deze motor. Bij vragen hoor ik het wel.

full
 
Zeker niet ruilen tegen een 4 cylinder japanse supersport? :)
 
Het is een YZF 750R uit 93, splinternieuw (dus niet gereviseerd) motorblok gemonteerd dat inmiddels 7000 km gelopen heeft, net zo nieuwe carburateurs (net gesynchroniseerd) en uitlaatspruitstuk met exupklep, stalen leidingen, Brembo remschijven van een RSV Mille gemonteerd, bluespot remmen van een R1, Brembo radiale rempomp. Öhlins veer achter, Achterkant van een R1 (met het platte, brede achterlicht (led met geintergreerde knippers)), seatpipe, custom dogbones (achterkant staat dus hoger) extra setje banden, middenbok, nieuwe balhoofdlagers, K&N filter, valblokken en net een beurtje gehad :)

minpuntje: de banden die er nu op zitten zijn niet zo top meer en het lakwerk zou beter kunnen (geen schade!) edit: maar ik heb er een extra setje banden bij die nog wle een tijdje meegaan.

Is wel ietsje meer waard dan de Guzzi, maar daar zouden we wel uitkomen denk ik...
 
Laatst bewerkt:
Het is een YZF 750R uit 93, splinternieuw (dus niet gereviseerd) motorblok gemonteerd dat inmiddels 7000 km gelopen heeft, net zo nieuwe carburateurs (net gesynchroniseerd) en uitlaatspruitstuk met exupklep, stalen leidingen, Brembo remschijven van een RSV Mille gemonteerd, bluespot remmen van een R1, Brembo radiale rempomp. Öhlins veer achter, Achterkant van een R1 (met het platte, brede achterlicht (led met geintergreerde knippers)), seatpipe, custom dogbones (achterkant staat dus hoger) extra setje banden, middenbok, nieuwe balhoofdlagers, K&N filter, valblokken en net een beurtje gehad :)

minpuntje: de banden die er nu op zitten zijn niet zo top meer en het lakwerk zou beter kunnen (geen schade!) edit: maar ik heb er een extra setje banden bij die nog wle een tijdje meegaan.

Is wel ietsje meer waard dan de Guzzi, maar daar zouden we wel uitkomen denk ik...

Ok, leuke motor maar denk in eerste instantie niet echt iets voor mij. Heb al een fzr en een trx gehad en ben nu eigenlijk weer opzoek naar een naked bike. Was eerst ook het idee om de guzzi om te bouwen tot naked bike, maar is daar simpelweg in een te goede staat voor. Zonde dus om zo'n toch klassieke orginele guzzi te verbouwen, maar das mijn idee, misschien wil een koper dit juist wel weer doen.
 
Ik was van plan mijn YZF te verkopen om nou juist net dat met en guzzi te doen :)

Ik moet nog een paar kleine dingen afmaken, dus ik had geplanned hem deze week te koop te zetten. Mocht ik hem eerder kwijt zijn dan jij je Guzzi, zullen we elkaar wel weer spreken denk ik :)

in de tussentijd: succes met de verkoop.
 
interesse in inruil Guzzi California II 1983, dan even mailen naar orbork@hotmail.com of
bel 0251223420. mvg rob.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan