Te Koop: Motorbeurs Utrecht kaartje

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexx87

MF veteraan
12 mrt 2007
2.077
2
Door een misverstand hebben wij 1 kaartje voor de motorbeurs Utrecht teveel gekocht. Dus als je er nog 1 zoekt mail me even, dan mailen we hem naar je (het is de print versie met barcode).

Kosten zijn 9,50. Betalen mag afteraf na ontvangst van het kaartje. Dit doen we dan maar op vertrouwen.

Groetjes Lex
 
Door een misverstand hebben wij 1 kaartje voor de motorbeurs Utrecht teveel gekocht. Dus als je er nog 1 zoekt mail me even, dan mailen we hem naar je (het is de print versie met barcode).

Kosten zijn 9,50. Betalen mag afteraf na ontvangst van het kaartje. Dit doen we dan maar op vertrouwen.

Groetjes Lex


Hoi Lex,


Ik wil hem wel van je overnemen. Maar staat het kaartje niet op naam?
 
Hoi Lex,


Ik wil hem wel van je overnemen. Maar staat het kaartje niet op naam?


Nee, het is gewoon een .PDF bestand met een unieke barcode.
Ik was vergeten te vermelden dat het kaartje alleen geldig is op donderdag 31 januari of vrijdag 1 februari van 18:00 tot 22:00 uur.
Ik kan hem naar je mailen en dan vertrouw ik je erop dat je het geld overmaakt. Je kunt ook wachten tot nadat je hem gebruikt hebt met betalen om zo zeker te weten dat je een unieke code hebt.

Ik hoor het van je
 
Nee, het is gewoon een .PDF bestand met een unieke barcode.
Ik was vergeten te vermelden dat het kaartje alleen geldig is op donderdag 31 januari of vrijdag 1 februari van 18:00 tot 22:00 uur.
Ik kan hem naar je mailen en dan vertrouw ik je erop dat je het geld overmaakt. Je kunt ook wachten tot nadat je hem gebruikt hebt met betalen om zo zeker te weten dat je een unieke code hebt.

Ik hoor het van je


Hij is dus wel de hele donderdag te gebruiken? Ik ben er dan namelijk al om 16.00 uur. Als ik hem dan al kan gebruiken zou ik zeggen, ik neem hem! Als ie pas vanaf 18.00 te gebruiken is heb ik er helaas niet zoveel aan. Ik zal het geld wel meteen overmaken dus mail ook meteen even je bankgegevens mee, dan maak ik het direct over. Mijn mail adres staat in mijn profiel.

Thanks!
 
Laatst bewerkt:
Een avondkaartje is zowel op de donderdag als op de vrijdagavond vanaf 18.00 uur. Zoals TS al zei en zoals je ook op de website van de beurs kunt zien.

Succes met de verkoop.
 
Laatst bewerkt:
Een avondkaartje is zowel op de donderdag als op de vrijdagavond vanaf 18.00 uur. Zoals TS al zei en zoals je ook op de website van de beurs kunt zien.

Succes met de verkoop.


Ok, dan zal het helaas overgaan. Ik dacht dat hij bedoelde dat het alleen op vrijdag vanaf 18.00 uur was.

Toch bedankt voor de moeite en succes met de verkoop!
 
Ok, dan zal het helaas overgaan. Ik dacht dat hij bedoelde dat het alleen op vrijdag vanaf 18.00 uur was.

Toch bedankt voor de moeite en succes met de verkoop!

OK geen probleem. :)

Iemand anders nog interesse?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan