te koop motorkledij grote maten

theridingman

Die hard MF'er
27 mrt 2011
658
1
Belgie
wegens groot gewichtsverlies zijn mijn motokleren (veel) te groot geworden.

- textiel broek maat 4xl
merk: eko (dat is een huismerk van volgende winkel EKO Motorwear )
staat: als nieuw, slechts 1 seizoen mee gereden, volledig waterdicht (waterdicht membraam) en niet van nieuw te onderscheiden. Met uitneembare wintervoering.

- textiel jas maat 3xl
merk: eko
staat: als nieuw, slechts 1 seizoen mee gereden, volledig waterdicht (met membraam) en niet van nieuw te onderscheiden. Rits voorzien voor een wintervoering in te ritsen, maar deze is niet bijgeleverd.

broek en jas zijn voorzien om aan elkaar te kunnen vastritsen.

Vaste prijs: de broek en jas zoals hierboven beschreven worden verkocht als 1 geheel voor de bodemprijs van 80euro. Dit is gratis weggeven! De nieuwprijs voor jas en broek tesamen is 268euro. Ik verkoop het zo goedkoop omdat het een maat is die weinig gevraagd wordt en ik dringend mijn garage wil opgeruimd krijgen. Opsturen naar Nederland kost 15euro, binnen Belgie 7.90euro (bron: http://www.bpost.be/site/nl/residential/parcels/international/kilopostint.html )

verder ook nog te koop:
- textiel broek maat 2xl
merk: rev'it
staat: 3tal seizoenen mee gereden in prachtige staat, amper van nieuw te onderscheiden. Volledig waterdicht door gore-tex membraam.

vraagprijs: 50euro (verzendingskosten naar Nederland 15euro, binnen belgie 7.90euro)

- textiel jas maat 2xl
merk: richa
staat: minder goede staat. Hij is ongeveer 10jaar oud en intensief gebruikt. Linker mouw laat een beetje water door bij hevige regenvlagen. Met binnenvoering. Ideaal voor reserve jas of mensen die met een minimaal budget toch beschermd willen zijn op de motor of scooter

Prijs: 5euro en 15euro verzending naar Nederland of 7.90euro binnen belgie

Nota: alles kan natuurlijk ook afgehaald worden in België (omgeving Antwerpen) dan kan u eerst vrijblijvend bekijken en passen en betaald u natuurlijk geen verzendingskosten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan