Te Koop: MotoTroniX Alarmlichtmodule

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerder

Die hard MF'er
8 feb 2006
647
0
Tilburg
Hierbij bied ik deze MotoTroniX Alarmlichtmodule te koop aan. De module is nog ongebruikt. Heb 'm hier liggen, maar heb het niet meer nodig. Ik heb er toen 50euro voor betaald en ik vraag er nu 35 30 euro voor. Een schappelijk prijsje lijkt me zo.

De verlichting is eenvoudig aan te sluiten. De instructies staan achter op het doosje. Geen extra knoppen op je stuur. Het systeem werkt op je normale richtingschakelaar door een tijdsinterval. Geen last dus van al dan niet waterdichte extra knoppen.

Ik hoor wel of er interesse is.

full


Grtz Gerder
 
Laatst bewerkt:
eej gerder. is dit alleen licht dat je krijgt als je de auto opslot zet. of heeft het nog een alarm functie?

kickje bij deze

:P
 
Hierbij bied ik deze MotoTroniX Alarmlichtmodule te koop aan. De module is nog ongebruikt. Heb 'm hier liggen, maar heb het niet meer nodig. Ik heb er toen 50euro voor betaald en ik vraag er nu 35 euro voor. Een schappelijk prijsje lijkt me zo.

:N

http://www.mototronix.nl/Goedzicht.htm (Mototronix)

Ik geef je er nog wel 20 euro voor.
 
:N

http://www.mototronix.nl/Goedzicht.htm (Mototronix)

Ik geef je er nog wel 20 euro voor.

Wel lezen he. Ik heb erbij gezet dat IK er toen 50 euro voor betaald heb. Dat wil niet zeggen dat dat ook de huidige prijs is. Ik vind 20 euro een beetje te weinig. Ik zet de prijs op 30. Het is volledig ongebruikt en het zit nog in de verpakking. Dat scheelt toch 10 euro met als je 'm nieuw koopt
 
Laatst bewerkt:
Wel lezen he. Ik heb erbij gezet dat IK er toen 50 euro voor betaald heb. Dat wil niet zeggen dat dat ook de huidige prijs is. Ik vind 20 euro een beetje te weinig. Ik zet de prijs op 30. Het is volledig ongebruikt en het zit nog in de verpakking. Dat scheelt toch 10 euro met als je 'm nieuw koopt

Al had je er 100 euro voor betaald :P Het gaat om de huidige waarde. En voor die 10 euro extra koop ik wel nieuw, dan heb ik er garantie bij.
 
Al had je er 100 euro voor betaald :P Het gaat om de huidige waarde. En voor die 10 euro extra koop ik wel nieuw, dan heb ik er garantie bij.

Doe dat. Het gaat mij erom dat mensen door jou bericht het idee krijgen dat de nieuwwaarde volgens mij 50 euro is. En dat heb ik nooit gezegd. Dat wil ik dus ff uit de wereld hebben.
 
Laatst bewerkt:
Doe dat. Het gaat mij erom dat mensen door jou bericht het idee krijgen dat de nieuwwaarde volgens mij 50 euro is. En dat heb ik nooit gezegd. Dat wil ik dus ff uit de wereld hebben.

Volgens mij ben jij in de war. :+ Juist doordat jij zegt dat je er 50 euro voor betaald hebt, wordt de indruk gewekt dat de aktuele nieuwwaarde 50 euro is. ;)

Maar goed, ik zit je topic te vervuilen. Ik zal het goed maken met je; 25 euro. Dan kom ik zaterdag wel even langs in Tilburg.
 
Nougoed laat dat hele gedoe dan maar even achterwegen. 25 euro is prima. Ben zaterdag gewoon thuis dus je kunt langskomen als je wilt. Ik stuur je vanmiddag ff een pm met het adres. Moet nu namelijk heel snel weg
 
Tot nu toe wel, nu hopen dat de berruchte storing van de blackbird met deze module achterwege blijft :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan