ALLES VERKOCHT Onderdelen BMW R1200 GS LC van 2016

Hans2183

Die hard MF'er
1 jun 2004
765
319
Belgie
Ik heb wat onderdelen van mijn BMW R1200 GS LC van 2016 te koop. Alles is 3 jaar lang dagelijks gebruikt over zo'n 50.000 km. Niets is stuk tenzij anders vermeld maar hou daar rekening mee. Prijzen zijn bespreekbaar. Ik zet alvast alle beschrijvingen online. Foto’s volgen zo snel mogelijk.

Alles kan in België (7880) bekeken en/of opgehaald worden of op kosten koper verzonden.

Voor sommige zaken moet dit in de computer geactiveerd worden. Dit kost +/- 45 EUR bij de dealer of je kan ’t zelf doen met een GS-911. Ik probeer het er bij te zetten indien van toepassing.


BMW nav V navigatie
375 EUR
Zeer goede staat compleet met doos en ongebruikte etui
Je motor moet voorzien zijn van de navigatie voorbereiding



Spaak velgen
1600 EUR
Banden zijn te vervangen, achterkant is vlak
Compleet met sensors en schijven en ABS ring (sensors moet je laten koppelen aan je GS)
Gebruikt maar zonder schade, meerdere keren per jaar gecontroleerd



Rallye zadel
250 EUR
nieuwstaat, ongebruikt
Compleet met bagageplaat en doppen enz



BMW Rallye scherm
50 EUR
In zeer goed staat, zit een sticker op van een georganiseerd rit maar anders niet veel gebruikt. Gaat over dat kort schermpje van BMW.


Smoked origineel GSA scherm
80 EUR
Heeft 2 geschonden hoeken (zie foto's) maar anders als nieuw



BMW HP Akrapovic uitlaat
500 EUR
Compleet met carbon schildje
Oppervlakkige krassen maar geen deuken. Op de achterkant ook redelijk wat teerplekken. Ik heb er niets aan gedaan uit schrik iets te schenden maar ik veronderstel dat je dat met de juiste producten en technieken wel weer proper krijgt. Zie foto's
Klemring is eens vervangen door een originele Akrapovic nadat de eerste stuk ging. Aan het schildje hangt een heel dunne metalen ring, het boutje daarop is ook zo goed als dol (inbus)

DB killers zijn er nooit uit gehaald


BMW Additional LED Headlamp Set R1200GS (K50)
450 EUR
compleet met de kabelboom, beugel en knop voor aan ’t stuur
Moet geactiveerd worden in de boordcomputer, geloof me doe je dat niet dan zal dat knopje geen enkel effect hebben.



Touratech skid plate Expedition
100 EUR
Compleet met de plastiek rails en alle schroeven
Hangt onderaan de motor dus vangt veel vuil. Geen deuken maar wel goed gebruikt dus. Zie vooral de foto's. Ik heb geen moeite gedaan dit proper te maken.



Hex EzCan GS-911 Wifi Enthousiast
250 EUR
compleet met etui
1 code gebruikt



BMW adjustable footpegs
100 EUR


Set vario zijkoffers
500 EUR
links en rechts, geen schade
inclusief de slot codering stukjes



Vario Topkoffer
300 EUR
inclusief plastiek verlengstuk bagagerek GS
met rugkussentjes
schuifschade aan deksel (zie foto)

 
Laatst bewerkt:
Rest nog spaakwielen, koffers, uitlaat en hex ezcan. Ik pas telkens aan in 't origineel bericht als iets weg is. Prijzen zijn bespreekbaar dus doe gerust een bod.
 
Terug
Bovenaan Onderaan