Te koop Pirelli Super corsa's en slicks

lion#21

MF'er
23 sep 2003
159
0
nijmegen
Pirelli banden te koop
1x nieuwe set supercorsa pro street 120/180 200 euro
2x Dragon slick gebruikt sc2 120 20 euro
2x Dragon slick gebruikt scc1 sc2 sc3 190 30 euro
4x Supercorsa pro gebruikt sc2 190 35 euro
3x Supercorsa pro gebruikt sc2 180 35 euro
1x Diablo supercorsa gebruikt sc3 180 35 euro
2x Supercorsa pro gebruikt sc2 120 30 euro


De slicks zijn zeker nog goed voor een circuit dag achter max 20 ronden mee gereden voor 35 rondes.

De supercorsa’s hebben zo’n 3 sessies er op gezeten.

Bij aankop van meerdere banden word het nog goedkoper !


Vriendelijke groeten

Leon

Bij intresse mail leonrs125@msn.com

full
 
Laatst bewerkt:
Hoe is het profiel van die diablo supercorsa? Hoeveel km kan die ongeveer nog mee op de openbare weg?
 
De diablo supercorsa's hebben naar het midden toe nog haast evenveel profiel als nieuw. Kunnen nog heel wat km mee gereden worden.

dotcode slicks 0406
 
De diablo supercorsa's hebben naar het midden toe nog haast evenveel profiel als nieuw. Kunnen nog heel wat km mee gereden worden.

dotcode slicks 0406
Heb je misschien een iets duidelijkere foto van een setje supercorsa's? Ik heb interesse.
 
Wat is de productiedatum van: 1x nieuwe set supercorsa pro street 120/180 ?
 
Zijn die (nieuwe) supercorsa's pro street geschikt voor circuitdagen?

En bij die gebruikte band, ziet er in het midden idd nog top uit :Y . Hoe lang denk je zelf dat de zijkanten nog meegaan bij circuitgebruik (zit bij de gevorderde groep, nog lang geen expert :N )
 
Laatst bewerkt:
Je kan er goed een aantal circuit dagen mee rijden ze zijn wat harder dan de sc versie’s gaan dus ook wat langer mee. De sc 2 supercorsa’s Ja dat durf ik niet te zeggen hangt van je snelheid af , van je afstelling enz. Maar een circuitdagje moet denk ik nog wel lukken.
 
Je kan er goed een aantal circuit dagen mee rijden ze zijn wat harder dan de sc versie’s gaan dus ook wat langer mee. De sc 2 supercorsa’s Ja dat durf ik niet te zeggen hangt van je snelheid af , van je afstelling enz. Maar een circuitdagje moet denk ik nog wel lukken.
:? zijn ze daarna echt op?? ik heb eigenlijk nog wel een reservesetje nodig....
 
De gebruikte sc type supercorsa's zijn nog geschikt voor een circuitdagje, en voor vele straat KM.
 
Ik heb eigelijk wel interesse in een setje SC's. De 120 en de 190 dan. Zit er bij jou ergens in de buurt iets waar ik ze meteen om zou kunnen leggen?

Zijn SC's eigelijk ook een beetje geschikt voor nat weer? Gebruik me motor namelijk ook voor woon/werk, waardoor ik dus weleens in de regen kan komen.
 
Laatst bewerkt:
je kan er goed mee in de regen rijden, zelf ervaren.
Er zitten wel een aantal motorzaken hier in de buurt daar moet het wel mogelijk zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan