Te Koop: prachtige Yamaha r1 2007 fully loaded

Ollie-R1

MF'er
24 nov 2009
75
0
Nieuwendijk
full

full

full


Schitterende Yamaha R1 van 2007 in absolute nieuwstaat. 100% zonder gebruikssporen en voorzien van talloze accesoires. 9020 km op de teller
Opsomming: schakelindicator, dubbel bubble ruit, pazzo rem- en koppelingshandel, Akrapovic voorspatbord, buddy seat afdekking rood, Gilles tooling rem-schakelset, Akrapovic achterspatbord, Akrapovic kettingkast, Gilles tooling kettingspanners, Gilles tooling GP lifthaken, Akrapovic slip-on dempers, Akrapovic Y-link voor uitlaat, Akrapovic uitlaatbescherming, custom kentekenhouder, custom achterlicht met richtingaanwijzers, richtingaanwijzers voorzijde in kuip en voorzien van led-relais, Rizoma remvloeistofreservoir achterzijde, voor- en achterzijde voorzien van stalen remleidingen, powercommander 3, K&N open luchtfilter, fiets is afgesteld op vermogensbank.

Prachtige fiets, minimum vraagprijs 9.250 euro, graag reageren met p.b, lager bieden heeft geen zin.
 
Laatst bewerkt:
mooie fiets (gratis schop :P)

misschien even foto's wat groter maken

succes met verkoop
 
dat is geen geld voor deze fiets met deze assecoires. Daar gaat die van mij niet voor weg :N
 
Laatst bewerkt:
Keurige prijs! Ik had precies zo'n zelfde R1 te koop staan hier, voor een scherpe prijs, maar geen reacties behalve belachelijke biedingen. Uiteindelijk ingeruild voor €1300,- meer dan mijn vraagprijs hier op MF. Zonde...
 
Net 2 of 3 weken. Kan hem niet verzekeren, alleen bij Rialto en die idioten vragen alleen voor WA een premie van 2000 euro per jaar met een eigen risico van 1000 euro. Vandaar dat ik genoodzaak ben om hem te verkopen.

is je verzekeringsprobleem opgelost dan :?
sowieso natuurlijk wel goed dat je weer een R1 zoekt :Y :Y
 
Mensen,

Bedankt voor alle reacties en ik weet gewoon dat ik een meer dan nette prijs vraag voor de fiets gezien alle accessoires en zijn staat.
Voor lager gaat hij niet weg en blijft hij keurig in de schuur staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan